До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Сили Землі: колекція YASPIS весна-літо 2024

Український бренд YASPIS представив нову весняно-літню колекцію, головним джерелом натхнення якої стала природа. Засновниця марки Ніна Коломійцева звертається до живого світу, шо оточує нас, як до джерела натхнення та краси поза часом, досліджуючи первинний дикий дух людини в її глибокому зв'язку з природою.

Реклама

"Всі наші колекції — це нагадування про те, що ми є частиною природи і зв'язані між собою невидимими, але дуже міцними нитками. Тільки в контакті з природою наша енергія відновлюється, ми наповнюємося силами Землі та продовжуємо жити, — розповідає дизайнерка. — Нова колекція — це данина нашому корінню і велика вдячність Матері-Землі, яка дає нам усе".

Ідею єднання з природою в YASPIS висловили за допомогою синергії різних компонентів — відтінків, фактур і форм. Головним візуальним кодом бренду традіційно стали принти. В сезоні весна-літо 2024 вони нагадують натуральні текстури — мармур, деревину, листя, шкіру. Кольорова гама колекції також демонструє всю глибину, красу та різноманіття земної природи — від ніжних молочних і бежевих відтінків до глибоких коричневих тонів. Дизайнерка працює з ними як окремо, так і змішуючи в одному коктейлі.

Філософія бренду — одяг не має заважати, а є продовженням нашого життя, тому Ніна Коломійцева працює здебільшого з еластичними матеріалами, які не сковують рухів і не зупиняють нас. При цьому сміливі розрізи та силуети допомагають підкреслити нашу жіночність і силу.


Нагадаємо, YASPIS — це молодий бренд, запущений у 2021 році. Його мета — використовувати унікальні форми та створювати зручний гардероб, який можна носити як другу шкіру. Тканини з яскравим принтом є суттю ідентичності бренду, як образ енергії, що оточує нас природними стихіями.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.