Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.
Соглашаюсь

Українські бренди представили нові колекції в Нью-Йорку

14 сентября 2022

У межах Kyiv Art and Fashion Days у Нью-Йорку шість талановитих українських брендів – Elena Burenina, Bobkova, Frolov, Litkovskaya, Kovalska і Gudu  – отримали змогу продемонструвати свої нові колекції на груповій презентації 13 вересня в офісі Mastercard на Мангеттені.

Frolov весна-літо 2023

Ініціатива розпочалася з учасника CFDA Кінана Даффі, який торік брав участь у Kyiv Art and Fashion Days (KAFD). Після початку війни Даффі зв’язався із Софією Чконією з ідеєю перемістити KAFD до Нью-Йорка. 

На заході шість українських дизайнерів продемонстрували стенди з власними новими колекціями. Далі відбулася панельна дискусія щодо поточної кризи в Україні та зусиль, спрямованих на підтримку розширення економічних можливостей і комерції малого бізнесу в розпал війни. 

Gudu весна-літо 2022

«Нещодавно я прочитав статтю в New York Times про те, як ця війна активно намагається знищити українську культуру, бомбардуючи історичні місця та музеї, — розповідає Ангер з MasterCard. – Можливість показати колекції українських дизайнерів — це наш маленький спосіб підтримувати культурний факел і кидати світло у важкі часи за допомогою краси. Всі шість дизайнерів мають унікальний голос і неймовірний талант, щоб донести, наскільки особлива й недостатньо представлена ​​східноєвропейська мода. Не може бути ліпшого часу, щоб поставити це в центр уваги. Інколи мода може бути егоцентричною галуззю, але я був вражений тим, як ці дизайнери об’єдналися й разом хочуть розширити можливості демократії за допомогою дизайнерського мислення. Це справді чудово та наснажливо". 

Litkovska осінь-зима 2022/2023

Лілія Літковська, моделі авторства якої часто носить перша леді України, розповіла, що 24 лютого вирішила залишити Київ, щоб убезпечити власну трирічну доньку. "Мій чоловік залишився в Києві. Я не хотіла їхати", – згадує Літковська. Коли дизайнерка, її мати й донька оселилися в Парижі, вона вирішила, що настала пора повертатися до роботи. Їй вдалося відновити зв’язки зі своєю командою, включно з тими, хто переїхав в інші частини України, і тимчасово перемістити виробництво до великого виробника весільних суконь. «Я вважаю, що врятувати майбутнє моєї команди дуже важливо», — розповіла Лілія. Бренд Litkovskaya знову працює в Києві, а його засновниця ділить свій час між Україною та Парижем, де залишилася її дочка. Під час Тижня моди в Парижі вона влаштує показ на каруселі в саду Тюїльрі. "Кожен в Україні може згадати, як було в дитинстві, згадати той мирний час. Я хотіла б показати своє українське бачення і сучасну Україну", – каже дизайнерка.

Bobkova весна-літо 2023

Зі свого боку Іван Фролов прибув до Нью-Йорка з Лос-Анджелеса через Лондон, куди він приїхав перевірити виробництво зразків. Засновниця Angel for Fashion Джен Сідарі відіграла важливу роль у координації виробництва цього бренду. Коли почалася війна, дизайнер скасував усі незавершені замовлення, щоб заощадити гроші. Він покинув Україну 3 вересня після отримання дозволу від Міністерства культури, яке дало змогу людям, які працюють у сфері мистецтва, тимчасово виїжджати на культурні заходи в інші частини світу. «Вересень — це високий сезон для багатьох подій у сфері мистецтва. Цей вересень дуже важливий. Нам потрібні замовлення від покупців [для] забезпечення існування всієї нашої команди та життя нашого бренду. Ми тут, щоб підтримати економіку нашої країни та показати наш бренд якнайкраще. Усе наше виробництво досі в Києві», – сказав він, додавши, що вся його команда, за винятком двох працівників, які поїхали з ним, перебуває в Україні. Як один з брендів, які цього сезону представляють колекцію в Tomorrow Ltd., Frolov також відвідає Мілан, Париж і Лондон.

Не менш активно розпочав сезон і український бренд GUDU. Минулого тижня дизайнер Лаша Мдінарадзе вже встиг показати колекцію на Тижні моди в Будапешті, який дедалі активніше з’являється на світовій модній карті. Цього сезону угорську столицю відвідали представники The CUT, Vogue UA, Forbes, Elle Denmark, L'Officiel Italy, METAL Magazine. Весняно-літню колекцію української марки назвали однією з найкращих, показаних у межах BCEFW. Після Нью-Йорка й Будапешта з новою роботою GUDU зможуть ознайомитися міланські баєри. "Міжнародна діяльність – це один з пріоритетів роботи нашої команди. Нам важливо показати, наскільки багата українська культура, – розповідає Лаша Мдінарадзе. – Ну, й про економічний ефект також забувати не варто. Ми сьогодні маємо забезпечувати робочі місця та сплачувати податки, доки українські солдати боронять українську землю”.

Еще в разделе BRAND

Популярное