Рекламна кампанія Ksenia Schnaider, присвячена 145-річчю деніму
Український бренд Ksenia Schnaider відзначає 145-річний ювілей джинсів першою рекламною кампанією бренду, що присвячена деніму. Знялися в ній дівчата різних стилів і професій – майстер татуажу Дана, учасниця реаліті-шоу Діна UFO Абу Зейтер і українська топ-модель Наталія Гоцій.

"Денім – це наше все, – розповідають в Ksenia Schnaider. – У студії ми приділяємо йому особливу увагу. Ми ретельно продумуємо кожну деталь для пошиття усіма улюблених джинсів. Для виробів Reworked кожного дня відбираємо відповідні вінтажні пари з тисяч. Для всіх інших ми співпрацюємо з ISCO – єдиною фабрикою в світі, яка екологічно відповідальна на кожному етапі виробництва". Працювали над зйомкою – стиліст Надя Шаповал і фотограф Стефан Лісовський.