КУПИТИ КВИТКИ

Зустріч поколінь: рекламна кампанія Dior Homme осінь-зима 2018/19

Нову рекламну кампанію для Dior Homme зняв справжня легенда модної фотографії, Паоло Роверсі. Він поєднав в одному кадрі чоловіків з різних поколінь, тим самим, підкреслив і посилив контрасти самої колекції.

Реклама.

До речі, Dior Homme осінь-зима 2018/19 це остання робота Кріса ван Аша для Dior. У квітні цього року стало відомо, що дизайнер працюватиме в Berluti, а за місяць до цієї новини Кріс ван Аш повідомив, що залишає Dior Homme після 11 років роботи.

<b>диор мужики</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.