Останній магнат: Marc Jacobs весна-літо 2019
Редактор американського Vogue, Ніколь Фелпс, після показу Marc Jacobs весна-літо 2019 вже назвала дизайнера "хранителем вогню Тижня моди в Нью-Йорку". І, по суті, більш точне визначення для діяльності Джейкобса знайти складно. Незважаючи на те, що комерційні перспективи бренду постійно мають дещо туманний характер– на початку січня 2018 року стало відомо, що в Marc Jacobs прийняли рішення закрити свій єдиний магазин в Великобританії, така ж доля чекає представництва бренду в Данії, Італії, Норвегії та Люксембурзі. Бутіки на Блекер-стріт в Нью-Йорку і в Західному Голлівуді в Лос-Анжелесі вже закриті, Марк Джейкобс продовжує демонструвати роботи, які сміливо можна назвати найбільш вражаючими серед показів головних тижнів моди.
Його остання робота була розкішною квінтесенцією стилю 1980-х років, естетика бурхливого і багатого десятиліття отримала логічне продовження і в колекції для сезону весна-літо 2019. І якщо "зима" була присвячена цитатам з робіт класичних Будинків, таких як Montana, Mugler, Ungaro і Saint Laurent, то нова "весна" стала дослідженням творчості молодого Карла Лагерфельда в Chanel.
До речі, у свій час говорили, що саме в Chanel мріяв працювати Марк Джейкобс. Завдяки його пристрасті до модних архівів і любові занурюватися в предмет дослідження, вдалась одна з найкрасивіших колекцій сезону, наповнена пір'ям, капелюхами, вуалями, переосмисленням класичних жакетів Chanel, об'ємними комірами. Все немало перебільшене, нарочите, екстравагантне і навіть кутюрне. Окремої ремарки варта колористична робота. Так змішувати ментоловий, перлинно-сірий і бірюзовий, а також лососевий з ваніллю і охрою можуть тільки в Marc Jacobs. Сам же Марк Джейкобс став легендою, коли зробив свою знамениту гранжеву колекцію для Perry Ellis (сезон весна-літо 1993), і вже точно залишається нею через двадцять п'ять років, як приклад маніакального завзяття мейнстріму і поверхневої швидкоплинності моди.
Весь показ можна переглянути тут.