Політична трибуна: Vivienne Westwood осінь-зима 2019/2020
Для Вів'єн Вествуд подіум – це все одно, що політична трибуна. З сезону в сезон вона транслює свої ідеї та думки з приводу тієї чи іншої суспільної проблеми. Шоу осінь-зима 2019/2020 – не стало винятком.


Зміна клімату, захист навколишнього середовища, масове споживання та Brexit – крім того, що на одязі красувалися голосні гасла, так і фінальний вихід перетворився в суспільний протест, ватажком якого була безпосередньо Вествуд.

Щоб пролити світло на порушені проблеми, дизайнер заручилася підтримкою членів Green Peace та акторки-активістки Роуз Макговен, яку вважають рушійною силою протестного руху #MeToo (вона одна з перших звинуватила Гарві Вайнштейна в сексуальних домаганнях).


Демонстрація колекції з іронічною назвою Homo Loquax (loquax в перекладі з латинської – "балакучий", "говіркий") перетворилася у цілий перформанс. "Нам потрібно більше героїв", "Брексіт – це злочин", "Політики – це антинародні люди, їм не потрібно говорити ні про що людяне – вони можуть говорити тільки про те, чого хоче ринок". Тим часом моделі з носом Піноккіо ходили по подіуму, чим підкреслювали думку про те, що громадськість живиться брехнею провідних політиків.

Вів'єн Вествуд відома своїми закликами до захисту навколишнього середовища. Не дивно, що однією з ключових цілей шоу було показати руйнівну роль, яку відіграє мода у зміні клімату. Прагнення спонукати індустрію до досягнення сталого розвитку, Вествуд вибрала фразу: Buy less, choose well and make it last. З висміюванням пристрасті індустрії моди до минулих тенденцій і "обов'язкових" речей, моделі йшли по подіуму в туфлях, прикрашених написом: "Я люблю лайно".

Незважаючи на політичний підтекст, у колекції можна знайти чимало розкішних речей. Наприклад, двобортні oversized-пальта і костюми з тартана Royal Stewart, деконструйовані кейпи і сукні. Але виникає питання, чи є сенс розповідати аудиторії про мерзенний вплив нових штанів і одночасно намагатися продати їй нові? У Вів'єн Вествуд прекрасні ідеї і вона має рацію в багатьох речах, але проповідувати основоположну стійкість серед продажу "лайна" – з її слів – це лицемірно і не ефективно.
Переглянути всю колекцію Vivienne Westwood осінь-зима 2019/2020.