КУПИТИ КВИТКИ

Вибір за тобою: нова рекламна кампанія BOSS весна-літо 2024

BOSS презентують нову кампанію весна-літо 2024 під гаслом "Вибір за тобою", центральним мотивом якої є нова монограма Double B, представлена на багатьох виробах колекції від одягу до аксесуарів. Ця характерна деталь втілює дух справжнього боса сміливої особистості, яка не боїться заявити про себе.

Реклама.

Дебют монограми Double B відзначається масштабною кампанією у всьому світі. Під гаслом Double B, Every Me бренд обʼєднав близько 100 амбасадорів — знаменитостей, спортсменів та інфлюєнсерів. В об'єктиві нового кампейну — всесвітньо відомі зірки, зокрема бразильська супермодель Жизель Бюндхен, британська модель Адвоа Абоа, південнокорейський актор Лі Мінхо, італійський тенісист Маттео Берреттіні та британська співачка та актриса Сьюкі Вотергаус.

Головними акцентами нової колекції є м’які відтінки, легкі текстури та гра на їхньому контрасті — щільні елементи, доповнені прозорими матеріалами. Жіноча колекція представлена повітряними тканинами, що контрастують із більш структурованими, приталеними речами. Головними в колекції є нейтральні оверсайз-блейзери, які поєднуються зі штанами в тон, та монохромні образи в класичному чорному кольорі.

Чоловіча лінійка представлена легким верхнім одягом, як-от класичні тренчі, поєднані з елегантними сорочками та костюмами, а також кремові блейзери, бежеві жилети, світло-коричневі светри та практичні шкіряні кросівки.

Речі з нової колекції BOSS можна придбати у фірмових монобрендових магазинах за адресами: ТРЦ "Ocean Plaza" м. Київ, вул Антоновича, 176; ТРЦ "River Mall", м. Київ, вул. Дніпровська Набережна, 12; ТРЦ "Nikolsky", м. Харків, вул. Пушкінська, 2А, а також та на сайті за посиланням.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.