До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Об'єднані кольори: Benetton показали колекцію в старовинному басейні

У Мілані стартував Тиждень моди, який несподівано для багатьох відкрив демократичний бренд Benetton. Річ у тім, що на початку року посаду креативного директора бренду обійняв француз Жан-Шарль де Кастельбажак, відомий своєю любов'ю до яскравих і насичених барв.

Показ Benetton у межах Тижня моди в Мілані

Benetton завжди славився своїми провокаційними рекламними кампаніями, а Кастельбажак вирішив додати ефекту несподіванки в шоу: показ відбувся в муніципальному басейні Мілана Piscina Cozzi, який спорудили в 1930-х роках.

Реклама
Показ Benetton у межах Тижня моди в Мілані
Показ Benetton у межах Тижня моди в Мілані
Показ Benetton у межах Тижня моди в Мілані

Локація для шоу була не випадковою – під час роботи над колекцією Кастельбажак надихався світом водного спорту, як окремими його видами, так і загальним настроєм. Також дизайнер додав ноток розслабленості, надихнувшись круїзами – одним з улюблених видів відпочинку італійців.

<b>Benetton_Milano</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.