КУПИТИ КВИТКИ

Нова гра: рекламна кампанія Bottega Veneta весна-літо 2018

Для нового сезону в Bottega Veneta зважилися на експеримент. Для рекламної кампанії зняли шість красивих фільмів під загальною назвою "Роздуми", кадри з яких стануть рекламної версією для друкованих видань. Відео знято під керівництвом Фаб'єна Барона, при безпосередній участі креативного директора бренду Томаса Майєра, оператором виступив Філіп ле Сурд, який в 2014 році був номінований на премію "Оскар" за роботу в фільмі "Великий майстер", а також знімав в 2017 році "Фатальну спокусу" з Софією Копполою.

Музику для всіх фільмів писав продюсер і мультиінструменталіст Джонні Джевел. Декораціями і побудовою кадру займався Стефан Бекман, який відомий своїми роботами для Alexander McQueen, Valentino, Oscar de la Renta, Marc Jacobs, Alexander Wang, Balenciaga, Chanel, Fendi, Dolce & Gabbana, Gucci і Prada. Два відео з шести – Miraggio і 196,6 МГц вже можна побачити, інші будуть називатися Утопія, Відродження, Аврора і Запаморочення.

Реклама.

Читайте також:

Музейний експонат: Chakshyn осінь-зима 2018/2019

Джон Таргон – новий креативний директор Marc Jacobs

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.