Ода вуличному стилю Сеула: нова колекція Gucci Cruise 2024
Услід за Louis Vuitton і Dior, Gucci став третім модним Домом, який останніми роками влаштував шоу в Південній Кореї. Круїзний показ пройшов у Сеулі, який колись спав у тіні своїх сусідів Токіо та Шанхая, а зараз цей ринок має глобальний вплив. В якості локації бренд обрав палац Кьонбоккун, найбільший королівський комплекс країни, побудований в XIV столітті. Перший ряд був заповнений знаменитостями, як міжнародними, серед яких Дакота Джонсон, Елізабет Олсен, Сірша Ронан, так і місцевими. Для багатьох брендів цього було б достатньо, але не для Gucci, який присвятив нову колекцію чуттєвості Сеула, яскравому вуличному стилю та кінетичному руху, який так захопив світ.
Модель Сора Чой відкрила показ у довгому чорному пуховику, одягненому поверх джинсів, стискаючи привабливу сумку у формі багета, яка потім зʼявлялася знову і знову (з кристалами, стьобана версія або з голографічним бузком). На подіумі ми бачили поєднання буржуазного вуличного одягу та спортивного стилю, як-от велосипедки з букле у парі з укороченим жакетом, щоб відкрити живіт, а також блідо-рожева шифонова сукня з багатошаровими воланами, які майоріли подіумом, була доповнена чорним підводним костюмом. Неопрен був представлений у вигляді водолазок, що застібалися до підборіддя, і поєднувалися з твідовими мідіспідницями, прикрашеними кристалами.
Це був останній показ, яким керувала команда дизайнерів перед тим, як новий креативний директор Сабато Де Сарно стане за кермо бренду. Колекція Gucci Cruise 2024 містила кілька очевидних згадок про традиційну культуру країни. Однак справжня привабливість колекції була у вивченому погляді на характерний стиль еклектичної молоді та субкультури Сеула. Ви, мабуть, могли побачити сеульську молодь у довгих вільних силуетах, штанах з низькою посадкою, парашутній максіспідниці та безлічі шнурків. Ці тонкі відсилання до місцевого вуличного стилю здавалися розумнішими, ніж більш очевидні натяки, як-от слово Gyeongbokgung на спині футболки. Замість того, щоб об’єднувати корейський стиль стереотипами, було б доцільніше розглядати його як місто, яке стежить за модою, як і будь-яке інше.
Сатинове рожеве пальто Карен Елсон із червоним бантом, схожим на той, що прикрашає традиційний піджак джеогорі, було елегантним натяком, як і сюрреалістичні ілюстрації рожевого желе та котячих лап місцевого художника Рама Хана. Найефективніше з усього: величезний масштаб і видовищність шоу. Кам'яним двором XIV століття заіскрилися вогні, синхронізовані з глухим стукотом дерев'яних молотків і барабанів. Хоча останній образ був на диво простим — чорний костюм вільного крою — він читався як тихе закриття одного розділу і перехід до наступного, і в той же час шанував Сеул грандіозним святом моди, на яке він, безсумнівно, заслуговує.