До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Незвичні дефіле: як модні бренди привертають увагу роботами та вогнем

Модний сезон осінь-зима 2023/24 добіг кінця. Чимало брендів цього разу зробили ставку на екстраординарність своїх показів, адже незвичні дефіле, шокуючі елементи або інноваційні технології стовідсотково привертають увагу користувачів соціальних мереж у всьому світі. До того ж це працює на впізнаваність серед інших представників fashion-індустрії. Vogue.ua згадує найяскравіші моменти останніх Тижнів моди.

Реклама

(Di)vision

Ефектний момент із сукнею-скатертиною, що потягнулася за моделлю, коли вона встала з-за столу та почала своє дефіле, шокував публіку та розлетівся у TikTok та Instagram. Забруднений посуд, залишки їжі, згаслі свічки – це те, що побачили гості показу, головною думкою якого став свідомий підхід до споживання.

Sunnei

Багатьом глядачам показ Sunnei запам’ятався найбільше, адже дизайнери Сімон Ріццо та Лоріс Мессіна вирішили провести організоване падіння моделей, немов рок-зірок, прямо у натовп біля подіуму, який складався із глядачів та членів команди.

Mugler

Шоу поєднало незвичне, занадто швидке та різке дефіле моделей із технологічним аспектом: моделі пересувалися на рухомій платформі, а під час ходи робили оберти, працюючи на камеру.

AVAVAV

Тема "падінь" на подіумі була також використана брендом Avavav під час показу у Мілані. Кожна модель ніби випадково перечіплялася та падала під час свого виходу. Креативна директорка Беате Карлсон хотіла зробити пародію на fashion-показ та висвітлити поверхневість індустрії. Під час своєї появи вона також "перечепилась".

Kimhekim

Ланцюги перлин розсипалися на подіумі під час фінального виходу моделі, яка з’явилася майже оголеною, але в головному уборі із довгих перлових ниток. Через хвилину ці нитки були розпущені командою бренду і від вбрання нічого не залишилось. Основним меседжем було зняття рамок, подолання меж та вивільнення справжньої людської сутності.

Heliot Emil

Данський бренд Heliot Emil вивів на подіум манекенника, на якому одяг був охоплений справжнім вогнем. Колекція була продемонстрована під час Paris Fashion Week та викликала великий резонанс у соцмережах.

Anrealage

Використання інноваційних технологій під час показу Anrealage вивело це шоу до рангу найпомітніших. Дві ультрафіолетові лампи були направлені на моделей, які попарно з’являлися на подіумі. Після контакту з ультрафіолетом одяг, переважно білого кольору, перетворювався на кольоровий із візерунками або з зображеннями монограми бренду.

Courrèges

Дизайнер бренду Ніколя ді Феліче хотів нагадати суспільству, який великий вплив на нас чинять девайси, що інколи здатні викликати нездорову залежність. Моделі вийшли на подіум із телефонами в руках та навіть не підіймали погляд на оточуючих.

Coperni

Coperni влаштував своє шоу, залучивши роботизованих собак Spot від компанії Boston Dynamics. Вони взяли безпосередню участь у показі: допомагали моделям нести сумки або знімали з них одяг. Безумовно, технології, що незабаром можуть стати звичною частиною нашого життя, завжди будуть викликати захоплення та цікавість в аудиторії.

Текст: Катерина Асоскова

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.