Наомі, Жизель та інші супермоделі у рекламній кампанії Victoria's Secret
Бренд Victoria's Secret знову зібрав разом своїх улюблених моделей. Але зустрілися вони не на подіумі, одягнені в крила, а на знімальному майданчику — білизняний гігант представив нову рекламну кампанію, зірками якої стали Наомі Кемпбелл, Жизель Бюндхен, Кендіс Сванепул і Адріана Ліма. Топмоделі презентують лінійку The Icon by Victoria's Secret. Молоде покоління моделей представляють Адут Акеч, Емілі Ратаковскі, Гейлі Бібер та Палома Ельсессер.
"Героїні, представлені в кампанії Icon, — це і жінки, які давно співпрацюють з брендом і асоціюються з Victoria's Secret у аудиторії, і нові зірки, які демонструють впевненість і індивідуальність, чим надихають молоде покоління на власні перемоги", — розповідають представники Victoria's Secret.
Особливо тепло фанати зустріли участь у проєкті Адріани Ліми, для якої він став символічним з кількох причин. По-перше, 42-річна Ліма повернулася до роботи після народження третьої дитини та хвилі хейту, яка обрушилася на неї через набрану вагу. По-друге, п'ять років тому вона урочисто прощалася із брендом після 20 років співпраці. "Я навіть не очікувала, що знову позуватиму в білизні — для мене це дуже емоційно. З брендом пов'язана велика частина мого життя, і я завжди почувалася тут як у сімейному колі", — розповідає бразилійка.







Кампанія Icon також є тизером того, що глядачі побачать під час світового туру Victoria's Secret, який транслюватиметься на Prime Video 26 вересня.