До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

З дна морського: рекламна кампанія трикотажної лінійки BEVZA

Упродовж сезону осінь-зима 2020/21 український бренд BEVZA й далі розвиває sustainable-складник у своїй роботі. В рамках цієї колекції Світлана Бевза показала трикотажну лінійку. Її виготовили з поліестеру, що є результатом перероблення пластикових пляшок, зібраних на дні океану. Меланжева туніка в колекції — це вже перероблений денім. Через кілька місяців марка представляє рекламну кампанію, у якій повертається саме до води — стихії, без якої не було б нічого.

BEVZA осінь-зима 2020/21
BEVZA осінь-зима 2020/21
BEVZA осінь-зима 2020/21
BEVZA осінь-зима 2020/21

"Етичне ставлення до природи й виробництва — одна з фундаментальних цінностей BEVZA. Ми впевнені, що мода не має існувати ціною життя цілої планети", — розповідає Світлана Бевза. До капсули ввійшли різноманітні сукні й боді кількох кольорів. Доповнюють одяг сережки й намиста як колоски пшениці.

Реклама

<b>BEVZA_CAMPAIGN_F2020</b>

Фото: Stephan Lisowski

Модель: Maryna Bakhmatska та Anastasia Chugunkina

Волосся: Pavel Lotnik

Макіяж: Yevgeniya Kozlova

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.