Великим планом: деталі кутюрних колекцій сезону осінь-зима 2018/2019
Тисячі годин ручної праці, кілометри мережива, шовку і фатину, і мільйони дорогоцінних каменів, пір'я і мерехтливих кристалів – Vogue.ua вирішив ближче розглянути деталі п'яти колекцій Тижня високої моди в Парижі, який завершився 4 липня показом Valentino Couture осінь-зима 2018/2019.
Дизайнер бренду Джамбаттіста Валлі точно знає для кого робить кутюрні колекції, – його клієнтки юні і прекрасні. Саме для "тонких і дзвінких" він придумав шовкові банти, невагомі тонкі пір'їни, сукні в наївний горох і ніжні квіти. Головним натхненням стала пісня Guns N 'Roses 1991 року November Rain і її головна героїня, яку зіграла супермодель Стефані Сеймур – вічна 20-річна наречена.
Головним декоратором шоу став паризький плюмасьє Жюльєн Вермелен. Він придумав маски тварин, головні убори у вигляді рожевих фламінго та інші "пернаті" об'єкти. Так як показ не був позбавленим гармонійної для кутюра театральності, сумки також мали вигляд справжніх арт-об'єктів. У формі півмісяця, декоровані великими каменями і клатчі посипані різнобарвними кристалами вторили складному блискучому декору на темному оксамиті.
Всю силу фахівців майстерень Dior можна детально розглянути на прикладі складноскроєних скульптурних суконь, оригінальної вишивки і найскладніших фактур – тонкі невагомі спідниці, немов випадково затрималися, зачепившись за жорсткі корсети (чашки яких зовсім не призначені для грудей більших нульового розміру), драпірування і силуети античних нарядів грецьких дівчат і маленькі берети, більше схожі на шапочки жолудів.
Кожен образ з нової кутюрної колекції бренду відсилає до того, що робив Юбер де Живанши і головний дизайнер Клер Вейт Келлер чимало часу провела в архівах. "Спадщина Юбера де Живанши – це більше, ніж сукні, які він створив для своєї подруги Одрі Хепберн, – розповіла за кулісами Клер Вейт Келлер. – І я вважаю своїм обов'язком нагадати всім, як багато він зробив для світу моди і жінок. Його робота з формою і кольором заворожує, а почуття міри змушує кожного разу озиратися на те, що роблю я сама".
Плетіння бісером і високі розрізи на рукавах жакетів, перлинні монокоміри і невеликі акуратні пілотки, однакова вишивка лелітками на блузках і взуття, що нагадує оперення крихітних екзотичних птахів, драпірування і плісировки, спідниці, немов сплетені з гігантських срібних канатів, і нетривіальне вбрання нареченої – іноді на кутюрний жакет Chanel витрачають більше 400 годин роботи, а на сукню більше 750. За шедеври Карла Лагерфельда для Chanel Couture, зазвичай, відповідають два ательє – Lesage і Cécile.