КУПИТИ КВИТКИ

Улюблені місця Лілії Пустовіт в новій зйомці бренду

Український бренд Poustovit представляє новий проєкт під назвою "Вулиці-будинки", у якому показує значущі місця для дизайнерки Лілії Пустовіт.

"Тут немає випадкових локацій, — розповідає Пустовіт. — Кожна з них розповідає певну історію й посідає особливе місце як у моїй особистій історії, так і в становленні марки Poustovit". Наприклад, через ботанічний сад дизайнерка ходила на роботу в центр моди "Екста", у якому й було пошито першу колекцію, в інституті КНУТД на Печерську Лілія Пустовіт навчалася, а на алеї на початку вулиці Антоновича познайомилася з майбутнім чоловіком.

Реклама.

Для кожного із цих місць Пустовіт підібрала свій образ — десь романтичніший, а десь суворіший, але водночас вони всі поєднані фірмовою розслабленістю Poustovit, за яку бренд люблять вже понад 20 років.

<b>Пустовит-проект</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.