Королі кашеміру: презентація осінньо-зимової колекції Brunello Cucinelli
У київському бутику українського бренду Brunello Cucinelli, відомого своїм одягом з кашеміру, відбулася презентація нової осінньо-зимової колекції. Старший редактор vogue.ua Віолетта Федорова дізналася у керуючого директора бренду Ріккардо Стефанеллі про те, чому потрібно продавати не речі, а емоції, й чому чорний колір не головний у колекціях Brunello Cuccinelli.
Осінньо-зимова колекція Brunello Cucinelli побудована на поєднанні двох важливих напрямків – бездоганної кравецької майстерності й повсякденної невимушеності, що можна описати зрозумілим і ємним словосполученням Sartorial / Casual. Подібний мікс означає, що наш клієнт буде почувати себе комфортно протягом усього дня, але попри заявлений комфорт і практичність, його одяг матиме елегантний вигляд і завжди відповідатиме ситуації.
У цьому сезоні до нашої звичної холодної гами ми додали більше тепла за допомогою бежу і навіть вогняних відтінків на кшталт сицилійського апельсина чи кардамону. Такі речі допомагають ще чіткіше розставляти акценти і комбінувати предмети між собою.
Жіноча частина колекції у нас присвячена життю в великому місті. Між собою нашу героїню ми називаємо "слідопитом", адже вона завжди перебуває в пошуку. Тут ми жіночність пов'язуємо з функціональністю – неймовірно затишний кашеміровий светр у нас прикрашений делікатним розсипом леліток, а на кросівках можна розглянути металевий декоративний елемент, що називається манила, завдяки якому спортивне взуття набуває абсолютно доречного вигляду в найрізноманітніших ситуаціях.
Також в новому сезоні у нас неймовірна кількість фактур, що дозволяють зробити речі більш помітними, надати їм характеру, але при цьому не зраджувати нашим принципам. Наприклад, штани з об'ємними блискучими волокнами, що нагадують про новорічні іграшки, не залишать байдужим жодного стритстайла-фотографа, та й сама дівчина буде відчувати себе в них дуже зручно, адже зшиті вони з найм'якішого трикотажу найвищої якості.
Бренд Brunello Cucinelli в Україні представлений з 2005 року і за цей час ми з нашими клієнтами стали справжньою родиною, якій вже потрібен був новий великий і світлий будинок. Новий бутик разом з нашими українськими партнерами ми відкрили навесні цього року і тут по-справжньому затишно – на першому поверсі у нас представлена чоловіча колекція і аксесуари, на другому – жіноча, а внизу – предмети декору та інтер'єру. Заходячи сюди, кожен наш гість відчуває цю атмосферу тепла та затишку, що дійсно важливі для Brunello Cucinelli. До речі, саме тому напротивагу гучним шоу під час тижнів моди ми віддаємо перевагу камерним презентаціям, де можна поспілкуватися в спокійній обстановці, обмінятися думками, пізнати один одного краще. Людське спілкування важливе для нас, та й у такому місці як новий київський бутик знайомиться зі світом Brunello Cucinelli дійсно приємно.
Brunello Cucinelli – бренд, якому не потрібно гнатися за миттєвими сезонними трендами. Наш одяг, наші колекції відображають нашу філософію і цінності, а вони не виходять з моди з закінченням чергового сезону. Так, клієнти по всьому світу абсолютно різні, але об'єднує їх одне – любов до безкомпромісної якості Brunello Cucinelli. Ми не робимо різні колекції для різних ринків. Уже байєри роблять свій вибір, наприклад, в США більше люблять темні кольори, хоча звичайного чорного ви у нас не знайдете, а в Східній Європі більше люблять речі з помітними акцентами, в тому числі вечірню лінійку.
Бренд Brunello Cucinelli нерідко називають сім'єю і це абсолютна правда. Всі наші співробітники відчувають себе частиною великої та дружньої родини. Наша штаб-квартира розташована у фортеці XIV століття у невеликому місті Соломео, в Умбрії, там же живе сім'ї Кучінеллі, творить креативний відділ і знаходиться фабрика, співробітники якої працюють у максимально комфортних умовах. І коли ми говоримо, що Brunello Cucinelli – це одяг, зроблений з любов'ю, ми зовсім не лукавимо.
Ознайомитися з новою колекцією Brunello Cucinelli прийшли головний редактор Vogue Україна Ольга Сушко, бізнесмен Сергій Тарута, Діана Ляліна і друзі бренду.