КУПИТИ КВИТКИ

Концепт-стор THE ICON зустрічає весну новим інтер'єром і яскравими вітринами

Київський концепт-стор THE ICON підготувався до початку сезону, радикально оновивши інтер'єр. Мармурові підлоги змінили на індустріальне мінеральне покриття, а просторі зали заповнили столами-айсбергами з полімерів і збірними конструкціями з бетону, дерева і скла.

Окрасою нового концепту THE ICON став дебютний проект вітрин. Команда магазину оформила їх абстрактними геометричними формами яскравих базових кольорів: червоного, оранжевого та білого. Ключовий елемент проекту – тривимірні маски, натхненні первісними культурами Африки та Океанії. Їх моделювали на комп'ютері, але декорували повністю вручну. Ці примітивістські скульптури гармонійно поєднуються з хітами з флагманських колекцій магазину – архітектурними тренчами Maison Margiela, асиметричними нарядами Marques'Almeida і яскравими толстовками Heron Preston.

Реклама.

Вслід за простором магазину, команда THE ICON активно оновлює свій брендлист. Як і раніше, в фокусі найяскравіші світові бренди (Maison Margiela, Ann Demulemeester, Rick Owens, Valentino, Marni) і висхідні зірки модної сцени (Ellery, Monse, YEEZY і Off-White). У новому сезоні жіночу і чоловічу аудиторію концепт-стору очікує багато сюрпризів. Так, зовсім скоро, THE ICON представить колекції відразу трьох номінантів LMVH Prize цього року: A-COLD-WALL *, Botter і Rokh. Ці лейбли з'являться в Києві вперше.

<b>TheIconNew</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.