Концепт-стор THE ICON зустрічає весну новим інтер'єром і яскравими вітринами
Київський концепт-стор THE ICON підготувався до початку сезону, радикально оновивши інтер'єр. Мармурові підлоги змінили на індустріальне мінеральне покриття, а просторі зали заповнили столами-айсбергами з полімерів і збірними конструкціями з бетону, дерева і скла.
Окрасою нового концепту THE ICON став дебютний проект вітрин. Команда магазину оформила їх абстрактними геометричними формами яскравих базових кольорів: червоного, оранжевого та білого. Ключовий елемент проекту – тривимірні маски, натхненні первісними культурами Африки та Океанії. Їх моделювали на комп'ютері, але декорували повністю вручну. Ці примітивістські скульптури гармонійно поєднуються з хітами з флагманських колекцій магазину – архітектурними тренчами Maison Margiela, асиметричними нарядами Marques'Almeida і яскравими толстовками Heron Preston.
Вслід за простором магазину, команда THE ICON активно оновлює свій брендлист. Як і раніше, в фокусі найяскравіші світові бренди (Maison Margiela, Ann Demulemeester, Rick Owens, Valentino, Marni) і висхідні зірки модної сцени (Ellery, Monse, YEEZY і Off-White). У новому сезоні жіночу і чоловічу аудиторію концепт-стору очікує багато сюрпризів. Так, зовсім скоро, THE ICON представить колекції відразу трьох номінантів LMVH Prize цього року: A-COLD-WALL *, Botter і Rokh. Ці лейбли з'являться в Києві вперше.