Кендалл Дженнер і Гейлі Бібер — серед зірок нової рекламної кампанії BOSS
BOSS запускає глобальну рекламну кампанію з участю зірок. Реліз — перше візуальне зображення історичного оновлення бренду.

Через майже 50 років BOSS представляє оновлений логотип свого бренду, а також справжній 360-градусний ребрендинг у всіх точках взаємодії зі споживачем. Весь дизайн колекцій, концепції крамниць і багатоканальний досвід бренду зосереджуватимуться на грайливій і невимушеній естетиці, орієнтованій на молодшу й глобальнішу демографічну групу.


"Наша мета — зацікавити нові цільові групи й перетворити їх на шанувальників нашого бренду. Це важливий крок у дальшому підвищенні актуальності й досягненні нашої мети — увійти до сотні найкращих світових брендів у найближчі роки", — прокоментував Даніель Грідер, генеральний директор HUGO BOSS AG.


У рекламній кампанії сезону весна-літо 2022, яку зняв фешн-фотограф Мікаель Янссон, з’явилися топмоделі Кендалл Дженнер, Гейлі Бібер і Джоан Смоллс, всесвітньо відомий американський репер Future, зірка TikTok Хабі Ламе, південнокорейський співак і актор Лі Мін Хо, британський професійний боксер Ентоні Джошуа, чемпіон Італії з тенісу Маттео Берреттіні та німецька бігунка Аліса Шмідт.


На додаток до глобальної кампанії також створили спеціальний соціальний контент у формі подкастів, бекстейджів і відеороликів, який запустять у 35 мегаполісах по всьому світі.

Читайте також