Як минув прес-сніданок українського бренду RITO
Український бренд трикотажу RITO заснували 1991 року і за 28 років активної діяльності він завоював чимало шанувальників. Зараз марка переходить на новий етап розвитку і всіма новинами її СЕО, Тетяна Абрамова, вирішила поділитися з пресою і блогерами.
Головна новина RITO – запуск нішевого трикотажного бренду 91 Lab. Формально він народився на початку цього року, але вже після кількох місяців успішної роботи команда RITO говорить про нього на повний голос. "91 – рік нашого народження, Lab – у нас же не просто виробництво, а повноцінна лабораторія, в якій ми постійно експериментуємо, – додає Тетяна Абрамова. – Тут новітні технології поєднуються з ручною працею, а кожну річ мені хочеться порівняти з твором мистецтва. У 91 Lab ми не женемося за кількістю. Цей одяг буде представлений в обмеженому тиражі і на нього доведеться почекати".
Також присутні змогли ознайомитися з новою осінньо-зимовою колекцією, яка українські традиції поєднує зі діджитал-світом. Її символом стала піксилізована троянда, яка прикрасила м'які кардигани, світшоти і спідниці. Кольорову гаму нової колекції точно вподобають гурмани: відтінки карамелі і кави з молоком тут поєднуються з вершковою палітрою і спалахами гірчиці. Для шанувальників холодної гами тут є кілька відтінків сірого і блакитного. Особливо гарний вигляд у таких відтінках має одяг з додаванням кашеміру, який тепер буде присутній в усіх колекціях марки.
Окрема гордість колекції RITO осінь-зима 2019/2020 – це тактильність. "Ви просто до неї доторкніться, – рекомендує Леся Навроцька, маркетинг-директор бренду. – І ви не захочете знімати ці речі".