КУПИТИ КВИТКИ

Іван Уривський — герой нового проєкту бренду COVER

Український бренд COVER запускає свій новий спецпроєкт No Labels, першим героєм якого став театральний режисер Іван Уривський. За квитками на його вистави українці вишиковуються у довгі черги, а прем'єри стають чи не головними культурними подіями в країні.

Реклама.

В межах проєкту бренд спілкується з відомими українськими діячами та професіоналами у своїй сфері, щоб дізнатись, чи вони досі відчувають тиск суспільства або ж борються зі стереотипами, які зустрічають на своєму шляху. Для No Labels Уривський, лауреат Шевченківської премії, поділився своїм баченням сучасної театральної культури, розповів про упередження, із якими стикався сам, та ідеї, що ж саме чекає глядача у майбутньому. Спецпроєкт планується релізитись до кінця травня, презентуючи нових героїв щотижня.

"Кожен із нас на своєму шляху проходив через вирішальні моменти, які трансформували світобачення та вплинули на подальше життя й цінності в ньому. Від самого початку COVER досліджував питання контроверсійних фреймів, що існують у нашому соціумі. Продовжуючи говорити про те, що дійсно близьке нашій місії, запускаємо проєкт No Labels, — розповідає засновниця бренду Анастасія Федорова. — Цього разу ми вирішили заглибитись у специфіку життя та професій героїв, шлях яких не завжди був простим, але привів до неймовірних результатів".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.