Іордан Константініді перезапускає власний бренд під новою назвою RBTNK
У минулому креативний директор концепт-стору Ogonëk, Іордан Константініді з початком повномасштабної війни пішов служити у ЗСУ. За минулий рік він пройшов шлях від санітара до бойового медика, а потім і начальника медичного пункту батальйону 82 ОДШБр. Тож свій власний бренд довелося поставити на паузу. Утім, цього року Константініді вирішив перезапустити марку — тепер вона називається RBTNK.

У дебютний реліз оновленого бренду увійшли чорні футболки з пʼятьма варіантами знімних шевронів: "Захисник/Захисниця року" (Defender of the year), "Медик/Медикиня року" (Medic of the year), "Волонтер/Волонтерка року" (Volunteer of the year), "Журналіст/Журналістка року" (Journalist of the year), "Рятувальник/Рятувальниця року" (Rescuer of the year). Новий дроп присвячений тим, хто продовжує працювати, незважаючи на труднощі, і пишається своєю роботою — але тепер задля перемоги над спільним ворогом. Всі ці люди — супергерої, але не тому, що вони одягли форму, а через те, що вони в цій формі роблять.


"Щоразу, коли ти переступаєш через себе вчорашнього, ти вже кращий. Матеріальні речі дуже допомагають зафіксувати такі моменти. Коли близький дарує тобі таку футболку, він дає зрозуміти, що розділяє з тобою цю думку. Кінець року — найліпший момент для того, щоб зупинитися, озирнутися назад і нарешті присвоїти свої досягнення", — коментує Іордан Константініді.


Цього року у RBTNK з’явилася не тільки нова назва, а й нова комунікація — з елементами гейміфікації. На сайті бренду можна обрати персонажа, який має певний набір скілів і особливий шеврон. Бренд свідомо відмовився від знімання, наголошуючи, що будь-хто може стати героєм цієї "гри".
