До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що слід знати про молодий нідерландський бренд Ninamounah

Біологічний підхід і експериментальний крій молодого амстердамського бренду Ninamounah привертає все більше уваги. Розповідаємо, що слід знати про перспективний лейбл і чому за ним варто стежити.

Робота Ninamounah зосереджена на створенні інстинктивного і експериментального дизайну, який виходить за звичні межі означення тіла і навіть психіки. Засновниця і креативна директорка бренду Нінамуна Лангестраат прийшла в моду не традиційним шляхом. Вона вивчала таксидермію і біологію, тоді вирішила зайнятися текстильним дизайном, а вже тоді спробувала свої сили в створенні одягу. Однак захоплення біологією продовжило відігравати величезну роль у її роботі.

Реклама

Часто колекції Лангестраат не так про реальний одяг, як про тіло, що в підсумку пробивається крізь нього. Вона досліджує свободу і обмеження людського тіла (і психіки) у своїх езотеричних, чуттєвих, а іноді і еротично заряджених колекціях. "Моя робота – це відображення того, що означає бути людиною, – пояснює вона. – Це свого роду дослідження або дискусія про те, чому ми робимо речі, чому ми відчуваємо так, а не інакше, як ми уявляємо наші тіла, чому ми маємо такий вигляд".

Ninamounah представляє незвичні-звичні речі. Хоч у колекціях бренду переважають маскулінні форми, вони розмиваються завдяки м'яким лініям. Ідея метаморфоз тіла проявляється, наприклад, в об'ємних, в'язаних костюмах з мохеру, натхненних "пророслим волоссям на тілі". Також як один з основних мотивів кожної колекції Лангестраат використовує концепцію уніформи. "Що цікавого в уніформі, так це те, що вона має бути безстатевою, нейтральною. Але при цьому вона може мати гіперсексуальний вигляд. На це ми і робимо ставку", – каже дизайнер.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.