КУПИТИ КВИТКИ

Без марновірства: рекламна кампанія Givenchy весна-літо 2018

Розбиті дзеркала, проходи під сходами і кішки – відео дебютної колекції Клер Вайт Келлер для Givenchy наповнене легкою меланхолією і зневагою до марновірств у будь-яких проявах. Дівчата в міні-фільмі сміливо б'ють дзеркала, не побоюючись семи років нещасть, а дизайнер пояснює, що: "Тепер вони (дзеркала) відображають щось нове". Цього разу обійшлося без азартних ігор, філософським підживленням залишивши тільки атмосферу нео-романтики. Знімав хвилинний ролик, як і попередню рекламну кампанію, Стівен Мейзел.

Читайте також:

Реклама.

Історія кохання: elenareva осінь-зима 2018/2019

Молодо, не зелено: колекція Phenomen осінь-зима 2018/2019

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.