Бароковий живопис: рекламна кампанія Dior весна-літо 2021
Dior повертається до діалогу з класичним мистецтвом і представляє рекламну кампанію сезону весна-літо 2021. Вона відсилає до композицій у стилі бароко і творів Караваджо. Фотографувала для кампейну Еліна Кечичева.
Досконалість майстерності й творчості в усіх її формах — від феміністських есеїв Вірджинії Вулф до войовничих колажів Люсії Маркучі, які надихнули бренд на постанову показу, — знайшла своє втілення і в рекламній кампанії, сповненій унікальної сили живопису. Образи, що їх закарбувала Еліна Кечичева, оспівують коди Dior, представлені в новій інтерпретації: цього разу вони виражені в поєднаннях дорогоцінних вишивок з мотивами пейслі й квітчастими візерунками на сукнях і штанах, а також із незмінною Dior Book Tote.
Серед моделей, які взяли участь у зніманні, — Леві Ахтховен, Маріель Учида, Скулі Мея, Джудіт Фреймент і Холлі Фішер. Художнім керівником знімання був Фаб’єн Барон, а за стиль відповідала Елін Сван.