КУПИТИ КВИТКИ

Рамі Малек і Віллоу Сміт у новій рекламній кампанії Cartier

Ювелірний Дім Cartier представляє нову модель годинника Pasha. Для запуску нового аксесуара компанія вирішила прилучити п’ять відомих і неординарних особистостей, які, гадають представники бренду, змінюють коди успіху. У рекламній кампанії, автор якої нью-йоркський модний фотограф Крейг Макдін, узяли участь Рамі Малек, Трой Сіван, Віллоу Сміт, Мейсі Вільямс і Джексон Ван. Ці герої уособлюють нове покоління талантів, які розвивають власну унікальність і створюють нові способи творчості й самовираження.

Рекламна кампанія нового годинника Pasha de Cartier

Кожен з п’яти героїв, які ввійшли до Pasha Community, належить до тих особистостей, які широко дивляться на світ і не бояться пробувати щось нове. Зокрема, англійська актриса Мейсі Вільямс працює водночас із безліччю творчих проєктів, віддаючи перевагу командній роботі. Актор Рамі Малек вибирає складні і яскраві ролі, що виходять за межі традиційних стандартів Голлівуду. Артисти Трой Сіван і Віллоу Сміт поклалися на власну сміливість, щоб заявити про себе, і повірили у свою творчість і багатогранність. Тим часом китайський співак Джексон Ван — джерело натхнення для цілого покоління, він спонукає молодих людей бути самими собою. Годинник Pasha de Cartier надійде в продаж у Китаї з 1 липня та із 4 вересня в усьому світі.

Новий годинник Pasha de Cartier

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.