КУПИТИ КВИТКИ

До Місяця: рекламна кампанія ювелірних прикрас Chanel

"Уся справа не в цілі, а в подорожі", – з таким меседжем Chanel представив нову кампанію для нової колекції годинників і ювелірних прикрас.

У центрі сюжету відеострічки під назвою Over the Moon – 4 незнайомці, які зустрічаються в ліфті, що прямує на Місяць. Головними героями ролика стали, звісно, новинки французького модного Дому – годинник Premiere Rock Pink Blossom з ремінцем-браслетом зі сталі і рожевої шкіри і прикраси-трансформери з лінії Camélia.

Реклама.

<b>chanel moon</b>

Лінія Camélia натхненна одним з головних символів Дому – камелією. Як і багато речей, які Габріель Шанель запозичила з чоловічого гардероба, цю квітку спочатку використовували як декор у петлицях лацканів. Тепер камелія є головною музою прикрас Fine Jewellery. У білому або жовтому золоті, в лаконічному строгому дизайні без каменів або з діамантовою інкрустацією, ніжні камелії – це зізнання в любові до стилю, яким завжди керувалася Коко, і який можна виразити одним словом: свобода.

<b>over the moon chanel</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.