До Місяця: рекламна кампанія ювелірних прикрас Chanel
"Уся справа не в цілі, а в подорожі", – з таким меседжем Chanel представив нову кампанію для нової колекції годинників і ювелірних прикрас.
У центрі сюжету відеострічки під назвою Over the Moon – 4 незнайомці, які зустрічаються в ліфті, що прямує на Місяць. Головними героями ролика стали, звісно, новинки французького модного Дому – годинник Premiere Rock Pink Blossom з ремінцем-браслетом зі сталі і рожевої шкіри і прикраси-трансформери з лінії Camélia.
Лінія Camélia натхненна одним з головних символів Дому – камелією. Як і багато речей, які Габріель Шанель запозичила з чоловічого гардероба, цю квітку спочатку використовували як декор у петлицях лацканів. Тепер камелія є головною музою прикрас Fine Jewellery. У білому або жовтому золоті, в лаконічному строгому дизайні без каменів або з діамантовою інкрустацією, ніжні камелії – це зізнання в любові до стилю, яким завжди керувалася Коко, і який можна виразити одним словом: свобода.