До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Для людей: як Chopard робить ювелірний бізнес гуманним

2018 року всі годинникові і ювелірні колекції компанія Chopard випускатиме виключно з етично видобутого золота.

"Ми повернули індустрії видобутку золота гуманний аспект – ми хочемо, щоб у артельних робітників були гідні умови праці, а також свобода. Як добувачі, так і покупці прикрас повинні мати можливість розвивати бізнес з етичних стандартів", – пояснила співпрезидент і арт-директор Chopard, Кароліна Шойфеле, 2017 року, в межах представлення першої колекції Ice Cube з етичного золота Fairmined.

Реклама
Сережки The Green Carpet Collection, золото, смарагди, Chopard

"Гуманний період" в компанії Chopard почався завдяки людському фактору – після знайомства Кароліни Шойфеле з Лівією Ферт. Коли 2011-го Колін Ферт отримував "Оскара" за фільм "Король говорить!" в годиннику Chopard, його дружина і активістка руху Eco-Age поцікавилася у співпрезидента компанії, чи знає вона, як видобувається їх золото.

2013 року Chopard вже анонсував "Подорож до свідомої розкоші" – програму підтримки артелей в Колумбії, Перу і Болівії, які працюють за стандартами "Альянсу за відповідальний видобуток", – і показово представив виготовлені з етичного золота Fairmined преміальні продукти: найскладніші технічно годинники L.U.C, колекції високого ювелірного мистецтва The Green Carpet Collection і оновлену статуетку Каннського кінофестивалю Palme d'Or.

В процесі Кароліна Шойфеле захопилася так, що мобілізувала навколо компанії найкращих в сфері свідомого бізнесу, – недарма в своїх інтерв'ю вона часто повторювала, що займається цим не заради краси, а для поліпшення світу. 2015 року Chopard спільно зі швейцарською компанією Precinox розробив прозорий маршрут доставки золота з Болівії в Європу, 2016-го почав співпрацю з головним годувальником етичних дорогоцінних каменів Gemfields і представив колекцію з замбійськими смарагдами The Green Carpet Collection. 2017-го Chopard оголосив про те, що купуватиме золото з сертифікатом міжнародної організації Responsible Jewellery Council, а також анонсував партнерство зі швейцарською асоціацією SBGA, що об'єднує невеликих власників свідомо вибудуваного бізнесу. Всі ці заходи призвели до того, що стало головною новиною останньої виставки годинного і ювелірного мистецтва в Базелі: компанія Chopard першою в світі повністю перейшла на етичне золото.

Текст: Тетяна Соловей

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.