Ця сумка — нова класика, яка замінює Birkin
Сумка Andiamo — одна з найзнаковіших моделей Bottega Veneta останніх років. Сьогодні Маттьє Блазі обіймає посаду креативного директора Chanel, де від нього очікують появи нової культової сумки. Проте саме в Bottega Veneta він представив Andiamo — аксесуар, що переосмислив сучасне уявлення про люксову сумку.

Сумку вперше показали на другому шоу Матьє Блазі для бренду. Тоді на подіумі з’явилася Кейт Мосс, а також речі зі шкіри в техніці trompe-l’œil. Одним із головних акцентів стала нова сумка — за формою й розміром вона нагадує культову Birkin, але має впізнаване плетення Bottega Veneta та металевий вузол на ремінці, який проходить крізь отвори у верхній частині.


Назва Andiamo з італійської перекладається як "ходімо" — і в цьому вся її ідея. Сумка м’яка, містка й зручна для щоденного використання. Вона повністю відповідає філософії Блазі — "ремесло в русі". Модель виготовляють вручну в італійському ательє бренду з надтонкої телячої шкіри. Є також версія з полотна зі шкіряними деталями. Сумка представлена у кількох розмірах, а фірмова техніка плетіння intrecciato тут отримала нове прочитання.

Після дебюту на подіумі сумка Andiamo одразу стала популярною. Її почали носити як амбасадори бренду, так і представники модної індустрії. Модель одразу заявили як унісекс — вона з’явилася і в чоловічих, і в жіночих образах. Серед прихильників — Джейкоб Елорді та A$AP Rocky, які брали участь у кампаніях бренду й регулярно відвідують покази Bottega Veneta.

Сьогодні, навіть через кілька сезонів після першої появи, сумка Andiamo залишається однією з ключових моделей бренду. Її популярність зростає завдяки функціональності, елегантному дизайну та високій якості. Як зазначає fashion-директорка Net-a-Porter Кай Баррон у коментарі для Vogue, дедалі більше покупців шукають місткі сумки, які вміщують усе необхідне. Andiamo — саме така: універсальна, практична й стильна, яка вже стала новою класикою.









За матеріалом vogue.co.uk