До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Просте, зрозуміле та близьке для всіх: новий бренд аксесуарів Basic+

Через війну ми опинилися у різних точках Європи з невеликими валізами, в які склали те, що в них помістилося. Через пів року стало зрозуміло, що з мінімальним набором базових речей насправді комфортно, а щоб мати цікавий і стильний вигляд, достатньо лише змінювати аксесуари. Керуючись цією ідеєю, Даша Беспалова та Аня Ковальська запустили бренд аксесуарів Basic+.

Реклама

"Ми створили бренд для себе та тих, кому близька ця філософія, — розповідають Даша й Аня. — Basic+ – це не лише про моду. Нам цікаві й об'єкти для інтер'єру, музика та промисловий дизайн. Так, у першу колекцію, яка називається Basic+rose, увійшли сумки-багети, як данина нашому безтурботному підлітковому віку у 2000-х, футболки з ручною вишивкою бісером, прикраса зі срібла та ваза, виготовлена методом 3D-друку. Ця ваза — артоб'єкт і наш маніфест про жіночу силу та красу, саме тому з прибутку від її продажу ми допомагаємо українському центру захисту жінок і дітей "Місто добра"".

Ідея назви першої колекції теж прийшла відразу – у цей складний період дівчата просто хотіли краси, а що може бути простішим і зрозумілішим, ніж краса квітки? Кожен наступний дроп йтиме з певним символом, це буде щось просте, зрозуміле та близьке для всіх.

"Наш проєкт – це наш спосіб боротьби у цій війні. Ми продовжуємо жити, розвиватися, підтримувати Україну, навіть перебуваючи далеко від дому, — кажуть засновниці. — Наша невелика команда з трьох осіб розкидана по різних країнах, і, попри постійні обстріли енергетичної інфраструктури, через які двічі зміщувалася дата лончу, ми все одно отримали той результат, якого прагнули, за що дуже вдячні нашим українським підрядникам".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.