Зона комфорту: квартира Александра Ванга у Нью-Йорку
Безкомпромісний інтер'єр нової квартири дизайнера Александра Ванга у Нью-Йорку.
"Ласкаво просимо в мій барліг", – жартує Александр Ванг при зустрічі. З ліфта ми потрапляємо прямо в його нову квартиру в західному Челсі. Десять років тому дизайнер перевернув уявлення про міський одяг прогресивними і простими силуетами – перші колекції Alexander Wang перенесли streetstyle на подіум, а за самим дизайнером закріпився статус зірки. А про божевільні вечірки після шоу взагалі ходили легенди. Зараз Вангу 37 років, і він нарешті змінив легковажний богемний лофт на більш вишукані апартаменти в розкішному будинку на березі Гудзона. "Настав час для "дорослого" житла з красивим видом, окремими кімнатами і невеликою терасою – більш затишною і особистою", – розповідає він.
Ванг йде вперед передпокоєм вздовж стіни, обвішаної портретами Кейт Мосс авторства Джина Лемюеля, повз пари скульптурних стільців з рогової обробки. "Прямо як з фільму "Бітлджус"", – жартує він. Над головою – три світильника Eric Schmitt, зроблених вручну з гіпсу та бронзи. Він зупиняється навпроти фотографії Стівена Кляйна, на якій видно круп коня. "Цей знімок – мій улюблений".
Ця квартира – результат творчого союзу Ванга і його близького друга, дизайнера інтер'єрів Раяна Корбана. "Нас постійно кидає від любові до ненависті, але саме це і робить нас такими рідними людьми – ніби з родичем працюєш", – зізнається Ванг. Корбан розробив дизайн двох квартир Александра, а також дизайн офісу компанії, шоу-руму і бутіків.
Нове житло дуже відрізняється від лофтів, в яких звик жити Ванг. Три двостулкові двері висотою під 3 метри ведуть з коридору в окремі кімнати: господарську спальню з просторою ванною кімнатою і гардеробом, кімнату для гостей, кабінет з гігантським письмовим столом, стільницю, яку Корбан оббив шагреневою шкірою, і наповнені денним світлом вітальню і їдальню. "Я точно знав, якою має бути ця квартира, – розповідає Корбан. В організації простору йому допомагала архітектор Лорен Краєн з бруклінської фірми Freecell. "Я хотів чітко окреслити простір, який став би уособленням сучасного молодіжного стилю. Мені хотілося виштовхнути Венга із зони комфорту хоч ненадовго, і, при цьому, зберегти його стиль: безкомпромісність, темні тони, його особливе бачення, яке змушує тебе завмерти на мить, замислитися, відчути себе не в своїй тарілці".
Спочатку Корбан переконав Ванга не боятися змін і почати життя в новій квартирі з чистого аркуша – це означало нічого не перевозити з лофта і обставити новий простір меблями, зробленими на замовлення. Ще Корбан намагався вмовити Ванга повністю відмовитися від його фірмового чорного кольору, але до таких змін дизайнер виявився не готовий. "Спочатку я взагалі наполягав на інтер'єрі в п'ятдесяти відтінках чорного", – розповідає Ванг.
"Ми з Алексом весь час сперечаємося, тому що занадто давно один одного знаємо, – підхоплює Корбан. – Іноді доводиться зупиняти себе, щоб зрозуміти: ми сперечаємося заради суперечки – чи щоб все-таки знайти якесь рішення?" Їм вдалося досягти компромісу: підлогу пофарбували в чорний, інший інтер'єр виконаний в бронзових, коричневих і сірих відтінках. У вітальні біля великого модульного дивана від RH Modern – декілька мармурових журнальних столиків Holly Hunt, навпаки – гігантський камін Nero Marquina з мармуровою камінною полицею. "Незважаючи на сучасний дизайн, предмети з каменю дуже затишні – здається, ніби вони зроблені вручну, – розповідає Корбан. – Пропорції, звичайно, значні, але вони врівноважують простір".
І хоча колекційних, унікальних предметів в квартирі традиційно багато, Ванг не планує робити з квартири музей. "Квартира повинна бути не тільки красивою і затишною, але і функціональною. Найважливіше – баланс між комфортом і естетикою", – вважає Ванг.
Текст: Ендрю Беван
Фото: Anthony Cotsifas