16 знаменитостей з неочікуваними "підробітками"
Хто не думав про те, щоб знайти другу роботу? Чи то заради того, щоб займатися улюбленою справою, чи то щоб мати додаткове джерело прибутку, — це спадало на ґадку кожному. Здавалося б, що з’являтися в касових фільмах і популярних телевізійних шоу, випускати альбоми, які отримають "Ґреммі", мало бути достатньо для зірок. Проте, як з'ясувалося, вони також полюбляють займатися й іншими справами, поза своєю основною роботою. В цьому матеріалі розповідаємо про знаменитостей, які втілюють в життя додаткові проєкти.
Карлі Клосс, Kode With Klossy
Kode With Klossy — це безплатний табір для кодування, створений моделлю Карлі Клосс для молодих жінок, підлітків-трансгендерів віком від 13 до 18 років. Мета табору, заснованого у 2015 році, — зацікавити дівчат галузями STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), якими Клосс неймовірно захоплюється.
Сара Джессіка Паркер, SJP
Одержима модним взуттям, колумністка Кері Бредшоу, безсумнівно, була найвідомішим персонажем Сари Джесіки Паркер. З'ясувалося, що любов до гарних туфель — спільна риса Бредшоу і Паркер. Керуючись своєю пристрастю, актриса заснувала лінію взуття під назвою SJP By Sarah Jessica Parker. SJP вважається висококласним, але відносно доступним брендом, особливо, порівняно з тими, які Кері Бредшоу носила в серіалі "Секс і місто".
Різ Візерспун, Hello Sunshine
Різ Візерспун — одна з найулюбленіших і шанованих актрис Голлівуду. Її продакшн компанія Hello Sunshine спеціалізується на екранізації історій, орієнтованих на жінок, через кіно, телебачення чи інші цифрові канали. Завдяки успіху Hello Sunshine та іншим починанням Візерспун, Forbes назвав її однією з найбагатших актрис світу. Чистий капітал акторки оцінюється приблизно в 400 мільйонів доларів.
Кейт Гадсон, Fabletics
Якою б титулованою актрисою не була Кейт Гадсон, їй завжди було недостатньо кіноекрану. Гадсон стала співзасновницею фітнес-бренду та членської програми Fabletics.
Раян Рейнольдс, Aviation Gin і Wrexham AFC
Бути одним із найкасовіших акторів усіх часів було замало для Раяна Рейнольдса. У 2018 році Рейнольдс придбав частку в Aviation American Gin і став креативним директором компанії. Також Рейнольдс брав участь у купівлі валлійського футбольного клубу Wrexham AFC.
Джордж Клуні, Casamigos Tequila
Джордж Клуні разом із Ренде Гербером і Майклом Мелдманом допоміг заснувати Casamigos Tequila. Через чотири роки компанію продали майже за 1 мільярд доларів.
Кайлі Міноуг, Wines by Kylie
Одна з найуспішніших попспівачок сучасності Кайлі Міноуг у 2020 році заснувала Kylie Minogue Wines і з того часу продає коробку вина за коробкою. Серед бестселерів — фірмове розе та рожеве просекко.
Ріанна, Fenty
Беручи до уваги тривалу паузу між виходами альбомів Ріанни, було б справедливо зазначити, що її лінія косметичних засобів Fenty стала чимось більшим, ніж просто побічним заняттям. Проте з огляду на понад 250 мільйонів проданих платівок по всьому світу, що робить Ріанну другою найбільш продаваною виконавицею всіх часів, ми все ще вважаємо Fenty не основним проєктом співачки.
Фаррелл Вільямс, Humanrace
Як частина гіп-гоп та R&B продюсерського дуету Neptunes, а також кількох сольних проєктів, Фарелл Вільямс глибоко залучений у музичну індустрію з 1990-х років. Займаючись музикою, Вільямс заснував косметичну компанію Humanrace.
Жизель Бюндхен, Ipanema
Одна з найбагатших супермоделей в історії у 2002 році почала створювати власну лінійку екологічно чистих босоніжок Ipanema, які належать бразильському бренду взуття Grendene. Щороку в 150 країнах продається близько 25 мільйонів пар.
С'юзен Серендон, SPiN ping pong
Стіл для пінг-понгу може бути основним офісним девайсом у більшості технологічних компаній, але мало хто знає, що це також улюблена розвага актриси та активістки С'юзен Серендон. Акторка стала співзасновницею клубу для настільного тенісу SPiN у Нью-Йорку у 2009 році. Відтоді SPiN відкрив франшизи в Сан-Франциско, Чикаго, Торонто та Лос-Анджелесі.
Мадонна, дитячі книги
Міжнародна ікона Мадонна знайшла час, щоб написати серію дитячих книжок. Більшість історій засновані на єврейському фольклорі, але розказані так, щоб діти їх легко читали та сприймали.
Дженніфер Лопес, JLO Beauty
Попри успіх як співачки, танцівниці та продюсерки, Дженніфер Лопес вирішила створити JLO Beauty — лінію засобів для догляду за шкірою та засобів проти старіння.
Гвінет Пелтроу, Goop
Відійшовши від великого екрану, Гвінет Пелтроу зосередилася на своєму бренді стилю життя. Goop — це спосіб Пелтроу пропагувати чистий спосіб життя та задовольняє широкий спектр потреб. Goop виготовляє все: від засобів для догляду за шкірою до цікавих ароматичних свічок.
Дрю Беррімор, Flower Beauty
Розпочавши свою кар'єру дитиною, упродовж багатьох років Дрю Беррімор привертала до себе увагу різноманітними ролями в фільмах. Відгалужуючись від своєї надзвичайно успішної акторської кар’єри, Беррімор заснувала Flower Beauty. Компанія випускає продукти в категоріях косметичні засоби, предмети для дітей і товари для дому.
Джессіка Альба, The Honest Company
Акторка Джессіка Альба — власниця великого бізнесу. Її The Honest Company виробляє понад 100 різних продуктів у різноманітних категоріях, як-от дитяча та особиста гігієна, чистильні засоби, навіть вітаміни.
За матеріалами vogue.com.au