До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

У Мілані відбулася виставка домашнього декору HOMI

26 січня у Мілані завершилася виставка HOMI, присвячена предметам і аксесуарам для сучасного життя. Завдяки різноманітному асортименту продуктів, HOMI продемонстрували новітні тенденції домашнього сектора. Майстерність і екологічність стали визначальним чинником та пронизали усі представлені продукти, а з боку експонентів був відчутний пошук цінностей, які виходять далеко за рамки естетики.

Linea Sette
Linea Sette

Реклама

Головну увагу цьогорічної виставки було прикуто до сталого розвитку, вторинної переробки та екологічно чистих матеріалів. У трендах майбутнього сезону яскраві кольори також залишаються головними героями: від бежевих тонів, що нагадують деревину та природу, до м’якіших пастельних відтінків, геометричних текстур і квіткових візерунків у яскравіших і сміливіших кольорах.

Po De Barro
Po De Barro

Що стосується виробів ручної роботи, то серед багатьох пропозицій були такі експоненти, як-от Po De Barro з аксесуарами ручної роботи, глечики та форми для кексів, а також унікальні вироби в сучасному вінтажному стилі від Misalù. Продукція Bellini Home повністю виготовлена та розписана вручну, суто білим кольором. А якщо говорити про колір, то не можна не згадати римський бренд I colori di.... з його яскравими полотнами та обкладинками для щоденників зі шкіряних клаптиків.

Dygo Design
Dygo Design

Що стосується екологічності, серед багатьох пропозицій виділяється тосканський бренд Dygo Design, відомий використанням таких матеріалів, як кукурудзяний крохмаль, для створення 3D-друкованих продуктів з нульовими викидами. Ribera by Krill Design представили настільну лампу, яку можна переробити, виготовлену з Rekrill Orange® – запатентованого біоматеріалу, отриманого з апельсинової шкірки.

Krill Design
Krill Design

Vesta
Vesta

Baci Milano представили колекцію Amazzonia, яка характеризується дорогоцінними матеріалами та обробкою, а також яскравими квітами, листям і метеликами. Linea Sette же продемонстрували особливі дизайни предметів з керамограніту, які вперше також були представлені в пастельних кольорах, ніжно-рожевому та світло-зеленому. Відомі знаменитим прийомом mix&match, Taitù Milano виділялися своїми незвичайними поєднаннями дизайнів і кольорів. Домашній текстиль був представлений брендами Uno Casa Design і Marinette St. Tropez.

Lamart
Lamart

Значну увагу також було приділено різноманітним зустрічам і навчальним семінарам, а також двом монументальним інсталяціям A Vista D'uomo та Skyline, які, під силуетами сучасних і минулих міланських символів, представили предмети інтер’єру, створені в інноваційному ключі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.