КУПИТИ КВИТКИ

15 цікавих фактів про шампанське Moët & Chandon

Шампанське — єдиний напій, з яким нам хочеться переживати найрадісніші й найтрепетніші миті життя. Як і в будь-якій індустрії, тут є свої бренди-лавмарки, що стали іменами загальними, — у світі шампанського таким ім’ям вважається Moet & Chandon. Вибудовували цей імідж планомірно, починаючи з часів Маркізи де Помпадур. Потім шампанський Дім одним з перших почав світову експансію, а на початку XX століття Moet & Chandon споживали вже в усьому світі. Розповідаємо найцікавіші факти про це легендарний напій.

— Засновник шампанського Дому Клод Моет став першим винарем, який повністю сфокусувався на шампанському, а бренд Moet & Chandon згодом став символом усього регіону Шампань.

Реклама.

— Шампанське Moet & Chandon не тільки на словах є символом Шампані. Його асамбляж нарівно складається з трьох головних для цього регіону сортів винограду — шардоне, піно нуар і меньє. До того ж Moet & Chandon — перший виробник, що випустив вінтажне шампанське. Це сталося 1842 року. До цього винарі використовували виноград, зібраний у різні роки.

— Однією з найвідоміших у світі прихильниць Moet & Chandon була Маркіза де Помпадур, яка не просто сама насолоджувалася цим напоєм, а й навіть загадала, щоб на офіційних заходах подавали тільки його і воду. До речі, цього правила дотримують досі.

— Поки інші винарі робили ставку на французький ринок — Moet & Chandon уже 1790 року зробили ставку на експорт. Одним з ключових для компанії став ринок США, а першу партію пляшок доправили ​​на звану вечерю Джорджа Вашингтона.

— Великим шанувальником Moet & Chandon був Наполеон Бонапарт, який нерідко відвідував виноградники шампанського Дому. Йому навіть приписують фразу, пов’язану з Moet & Chandon: "У разі перемоги я заслуговую на нього, у разі поразки — потребую його". У 1869 році з нагоди 100-річчя від дня народження Наполеона було випущено легендарний Brut Imperial, жеробоам або подвійний магнум.

Альфонсо Муха розробив етикетку Moet & Chandon у 1899 році

— Moet & Chandon у XIX столітті став найбільшим землевласником у регіоні Шампань, що допомогло компанії забезпечувати щораз більший попит на шампанське в усьому світі. Крім США, цей напій дуже полюбили й у Великій Британії, а королева Вікторія навіть видала французам королівський орден на право постачати Moet до англійського двору.

— Пляшку Moet & Chandon розбили під час спуску на воду знаменитої яхти "Метеор" кайзера Німеччини Вільгельма в 1902 році, який недолюблював усе французьке, але любив шампанське. Ця новина розлетілася на шпальтах газет і обсяг продажу компанії істотно зріс.

— У XX столітті Moet & Chandon почали тісну співпрацю зі світом спорту — від підтримки перегонів Ле-Ман до співпраці з головним тенісним турніром у Франції Roland Garros. До речі, традиції обливати бризками шампанського в перегоновому спорті вже понад 50 років. Зазвичай використовують трилітрову пляшку Moet, яку називають ще єровоам або подвійний магнум.

— У 1930-х Moet & Chandon вивели на ринок маленькі пляшечки об’ємом 200 мл, які дуже полюбила богемна публіка в паризьких кафе. На сьогодні такий формат актуальний як ніколи.

— У 1959 році шампанський Дім почав опановувати виробництво ігристих вин у Новому Світі, відкривши світові нові теруари й можливості. Першою філією Moët & Chandon поза Францією стала Аргентина, а на ринок вивели новий бренд під назвою Chandon.

— На початку 1950-х Moët & Chandon об’єднався з дизайнером Крістіаном Діором, завдяки чому шампанське Moët почали подавати в салонах модного Дому.

— Moët & Chandon став головним напоєм вечора на відкритті легендарної Studio 54, без якої неможливо уявити культурного життя Нью-Йорка в 1970-х.

— Шампанське Moët & Chandon обожнювали зірки шоу-бізнесу — саме цей бренд став партнером Канського кінофестивалю в 1953 році, про шампанське Moët співає Фредді Мерк’юрі в пісні Killer Queen, і саме цей напій п’є Джулія Робертс у "Красуні".

— Бренд відповідально дотримує всіх принципів sustainability, що дає змогу гарантувати якість напою в кожній пляшці з етикеткою Moët & Chandon: завдяки спеціальному дизайну пляшок компанія заощаджує приблизно 2000 тонн скла на рік на їхнє виробництво, на виноградниках використовуються переважно електротрактори, а ще 2014 року отримано два важливі екологічні сертифікати — Сертифікат сталого виноградарства в регіоні Шампань і Сертифікат високої екологічної цінності. Також Moët & Chandon активно допомагає своїм постачальникам сировини в отриманні індивідуальної сертифікації зі сталого виноградарства.

— З компанією Moët & Chandon у різні роки співпрацювали зірки першої величини, а рекламну кампанію бренду зі Скарлетт Йоганссон можна сміливо назвати однією з найупізнаваніших у 2010-х.

А дізнатися більше про правильне споживання шампанського можна в нашому відео з Іваном Бачуріним, бренд-амбасадором Moët & Chandon в Україні.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.