Любов Любіновська — про побудову бізнесу за кордоном та силу особистого бренду
Українка Любов Любіновська розвиває успішний піар-бізнес у США, а її компанія Absolute Talent Management спеціалізується на пошуку комплексних творчих рішень в індустрії моди — від створення контенту й управління талантами до менеджменту для знаменитостей і організації знімань під ключ. Ми дізналися всі подробиці.
Про відкриття агенції
Війна забрала в мене безпеку, спокій і рідний дім. Не можу забути ті ночі, коли доводилося ховатися від обстрілів та шуму вибухів. Моє серце болить за кожного, хто страждає через цю жахливу війну. Після 6 місяців, які я провела в Європі, я все ж наважилася на переїзд до США, оскільки війна не закінчувалась і мені треба було знайти роботу і годувати маленького сина.
До війни я працювала директоркою зі скаутингу в одній з найкращих агенцій, мала можливість відкривати світ моди багатьом українським моделям, серед яких красуня Вікторія Люлько. Я завжди пишалася своєю роботою та залюбки віддавалася мрії про щось більше, ніж просто скаутинг. Серце завжди тягло мене до творчого процесу та створення нових зірок. Ідея про поєднання менеджменту та PR була запропонована моїм другом — і я зрозуміла, що це дійсно моє.
Про побудову бізнесу в Америці
Для мене це був реальний виклик, але з правильною підготовкою і ретельним дослідженням законодавства, це можливо здійснити. Реєстрація агенції може бути легкою завдяки онлайн-процедурі, проте необхідно уважно вивчити закони кожного штату. Для деяких штатів достатньо мати дозвіл на роботу, а для інших необхідно офіційно орендувати офіс, отримувати ліцензію, навіть проходити спеціальне навчання, залежно від характеру вашого бізнесу.
Для українців, які перебувають у США через війну і планують відкрити власний бізнес, я рекомендую знайти україномовногo bookkeeper. Ці фахівці працюють у бухгалтерських відділах і можуть надати цінні поради щодо процедур реєстрації та законодавчих вимог. Важливо звернутися до них перед тим, як розпочинати будь-які реєстраційні дії.
Про підготовку до роботи з медіа
Я завжди раджу клієнту досліджувати журнал: вивчити видання, в якому ви збираєтесь бути інтерв'юйованими. Ознайомтеся з тематикою, стилем письма, типами матеріалів, які вони публікують. Це дозволить краще розуміти аудиторію та контекст вашого інтерв'ю.
Нові клієнти завжди мають великі очікування щодо швидких результатів — таких, що вони буквально за пару місяців стають легендарними. Проте процес формування себе — це тривала, наполеглива праця, що може бути порівняна з неперервним ремеслом, де кожна дрібниця має значення. Цей процес вимагає відданості та постійного зусилля, але внаслідок він приносить неймовірні результати та перетворює людей у великих і впливових.
Кожне інтерв'ю — це окрема робота, і не просто тому, що ми щось вигадуємо, ми хочемо зробити його цікавим для читача, навіть для тих, хто не підписаний на соціальні мережі клієнта. Воно має бути вигідним як для нас, так і для наших партнерів з точки зору інформації, яка буде в ньому розкрита. У мене завжди є план у голові для нашого необхідного просування.
Про візуальні тенденції
Поза трендами завжди будуть класичні знімання в стилі чорно-білої фотографії, або пастельні відтінки — це класика. Але чи цього достатньо? Аби бути в курсі саме візуальних трендів, я використовую різноманітні джерела інформації. Один із них — це видання Vogue, які я замовляю онлайн, через застосунки. Це дуже комфортно для відстежування трендів. Британський Vogue, наприклад, подарував мені річний безкоштовний абонемент на диджитал-версії їхнього видання. Я цьому дуже рада, бо нерідко натхнення для нового мудборду саме всередині журналу, а не на обкладинці. Також я звертаю увагу на інші впливові видання, щоб бути в курсі всього, а також оновлювати свої знання та тренувати надивленність.
Наприклад, у 2023 році червоний колір опинився у тренді, а також було короткочасне популярне явище, пов'язане з Барбі та Wednesday Addams. Ми пропустили рожевий Барбікор, оскільки це був лише короткочасний тренд, але успішно використали червоний колір у декількох наших проєктах. Аналіз та розуміння тенденцій допомагають робити довгострокову стратегію просування більш ефективною.
Про знімання під ключ
Наша команда готова забезпечити організацію знімання у будь-якому стилі та у будь-якій країні, враховуючи різноманітні бюджетні обмеження. Однак, зверніть увагу, що ми не співпрацюємо з журналами росії, Китаю та деякими арабськими країнами. Крім того, ми також не приймаємо клієнтів із цих країн.