8 постів в Instagram, які визначили десятиліття
Від оголошення Бейонсе про вагітність до моделей, що кидають виклик індустрії – Vogue згадує найгучніші публікації, так чи інакше пов'язані з модним світом.
Вплив: Кара Делевінь стає першою у світі Instagram-супермоделлю, при цьому залишається собою.
До 2013 року таких моделей, як Кара Делевінь, не було. Або, точніше, з жодною з моделей не було змоги "познайомитися" ближче або зрозуміти, що вона "дівчина з сусіднього під'їзду". Чи то фото, на якому вона обіймається з Карлом Лагерфельдом, чи її селфі з Кендалл Дженнер в епоху #CaKe, Кара стала однією з тих, хто додав трохи інстаграмної безпосередності модній індустрії.
Вплив: як неофіційний символ Instagram-ностальгії за 1990-ми, модель не звикла ділитися особистим життям онлайн.
У травні 2015 року в тренді були розмиті, зроблені на iPhone, селфі. Світ увійшов в епоху "життя напоказ", коли кожен крок необхідно було документувати в Instagram. Це робили, мабуть, усі, крім Кейт Мосс. І поки архівні зйомки британської супермоделі розходяться з соціальної мережі та змушують ностальгувати за 1990-ми, сама Мосс не тішить шанувальників нескінченними селфі (у вересні 2016 року вона все ж завела акаунт, щоправда, не особистий, а для власного модельного агентства). У ранні роки існування Instagram віддані фанати зірки з нетерпінням чекали будь-якої її появи на просторах соціальної мережі. Один з таких прикладів – фотографія моделі і Марка Джейкобса під час вечірньої прогулянки.
Вплив: особистий акаунт артиста стає першорядним джерелом новин.
Пост Бейонсе, в якому вона оголосила, що при надії і у них з чоловіком Jay-Z будуть близнюки, підірвав Instagram. Гідне обкладинки Vogue фото зірки з її животом на тлі квіткової інсталяції залишається одним із найбільш упізнаваних образів десятиліття. Через 24 години після того, як Бейонсе це опублікувала, вона обігнала Селену Гомес у категорії найпопулярнішої публікації в соцмережі на той час. А заодно показала, що найбільш надійне джерело інформації про зірок – це самі зірки, що важливо для фанатів.
Вплив: молодше покоління династії Кардаш'ян-Дженнер не менш впливове за старше.
Після того, як Кайлі Дженнер зберегла свою вагітність у таємниці від 152,5 мільйонів читачів в Instagram, вона вирішила підірвати інтернет серією фотографій в образі молодої матусі. В лютому 2018 року вона опублікувала відео, що демонструвало місяці її вагітності, яке подивилися рекордний 101 млн. разів. Але головний прорив Кайлі трапився в квітні 2018-го. Вона, одягнена в сукню Fendi, котить візочок того ж бренду. Пост з підписом "На прогулянці з Стормі" набрав 9,5 мільйона вподобань і став уособленням "інфлюенсерської моди".
Вплив: представник покоління селф-мейд міленіалів демонструє своє бачення естетики старовинного модного Дому.
Дебютний показ Вірджила Абло в ролі креативного директора чоловічої лінії Louis Vuitton став прикладом для всіх молодих Instagram-підприємців, які використовують додаток для заробітку. Відразу після шоу в акаунті Абло з'явилося фото, де він стоїть на райдужному подіумі Louis Vuitton у чорній футболці, на якій написана знаменна дата. Підпис до фотографії – не що інше, як послання для мотивації майбутнього покоління: "Ви теж зможете це зробити...".
Вплив: наочна демонстрація того, як це – сидіти в першому ряду важливого показу.
Знамениті гості в першому ряду модного шоу – звична річ. Однак ця світлина "золотої трійці" Vogue перевершує їх усіх. Едвард Еннінфул, Грейс Коддінгтон і Анна Вінтур на показі Chanel весна-літо 2019 сидять на тлі реалістичних декорацій у вигляді морського узбережжя. "Придумайте підпис", – написав Еннінфул у пості під фото, тим самим запросив усіх охочих стати трішки ближчими до сильних світу моди.
Вплив: соціальні мережі починають перетворюватися на безпечну територію.
Зараз зірки індустрії моди теж є важливими лідерами думок, які задають тон у соціальному, сексуальному і політичному дискурсах. Пост акторки і моделі Індії Мур 24 квітня цього року вкотре підтвердив головний посил модного світу в наш час: "Моє тіло. Моя анатомія. Моя політична територія".
Вплив: показ, який стирає межу між дизайнером і його підписниками.
Один з найпопулярніших молодих дизайнерів зробив по-справжньому пам'ятний показ. 25 червня 2019 року Симон-Порт Жакмюс, натхненний роботами художників Христо і Жанни-Клод, встановив яскраво-рожевий подіум просто посеред лавандових полів Провансу. Якщо ви не були серед 450 гостей, які спостерігали за всім наживо, то могли відчути атмосферу завдяки світлинам, що розлетілися по всій мережі.
За матеріалами: vogue.com.au