КУПИТИ КВИТКИ

Вікторія Бекхем, якої ми не знали: новий документальний серіал Netflix

9 жовтня на Netflix вийшов документальний серіал "Вікторія Бекхем", який розповідає про злети та падіння легендарної Posh Spice. Які цікаві факти ми дізналися про Вікторію із серіалу — читайте нижче.

Реклама.

З дитинства Вікторія хотіла виступати на сцені

Серіал демонструє низку архівних кадрів із маленькою Вікторією — вона співає, танцює, виступає у вишуканих костюмах. Як з’ясовується, перш ніж стати попзіркою, вона мріяла про музичний театр. "Я любила танцювати", — згадує вона, коли на екрані з’являється фрагмент, де крихітна Вікторія виконує чечітку під пісню If My Friends Could See Me Now із мюзиклу Sweet Charity. "Я завжди була артисткою. Я знала кожен текст кожної пісні у Вест-Енді", — усміхається вона. Як пізніше зізнається її мама, вона проходила прослуховування на участь у виставі "Кішки" в дитинстві та отримала повторне запрошення до участі в постановці "Зоряний експрес".

У ролі Posh Spice вона витрачала весь бюджет гурту на одяг

У Spice Girls були виділені окремі бюджети на концертні образи й одяг. Але, як каже Вікторія, "інші дівчата не дуже захоплювалися модою. Це залишило мені дуже хороший бюджет". В одному з відео Джері Голлівелл, відома як Ginger Spice, скаржиться: "Знаєте, що я врешті отримала? Річ за двадцять фунтів із Oxfam. Вона забрала всі мої гроші". А що зробила з ними Вікторія? "Я пішла в Gucci", — зізнається вона. "У мене ніколи раніше не було дизайнерського одягу. А потім мода стала для мене всім".

Вона ризикнула викликати гнів Донателли на своїй першій примірці Versace

У серіалі "Вікторія Бекхем" з’являється чимало зіркових камео — від давньої подруги Єви Лонгорії до Тома Форда та Анни Вінтур. Але найвиразнішою постаттю стає Донателла Версаче — перша дизайнерка, яка запросила Вікторію на модний показ. Вони познайомилися 1997 року, коли донька Донателли була одержима Spice Girls.

Коли Вікторія отримала запрошення відвідати бутик Versace, вона, за її словами, була "дуже схвильована". Дім Versace організував для неї приватний літак до Мілана і дозволив обрати будь-що в магазині. "Я вибрала чорну шкіряну сукню. Пам’ятаю, як приміряла її, подивилася в дзеркало й сказала: "Мені дуже подобається сукня, але як щодо того, щоб затягнути її на талії, укоротити, прибрати рукави". По суті, я переробила всю сукню. Я справді не можу повірити, що зробила це. Так грубо", — каже Вікторія.

Донателла згадує: "Я сказала їй: "Тобі не слід цього робити". І подумала: "Як вона сміє?" А потім зрозуміла — їй це справді пасувало краще. Вона знає своє тіло".

Вікторія в епоху Баден-Бадена

У першому епізоді детально описується період, коли Вікторія перебувала в курортному містечку Баден-Баден і потрапляла на перші шпальти у своїх крихітних мінішортах, обтислих майках, сонцезахисних окулярах і з гігантськими сумками Birkin. "Це був веселий час, — каже Вікторія, сміючись. — У мене були великі груди. У мене було обʼємне волосся. Ми ходили по магазинах і насолоджувалися життям. Пам’ятаю, як побачила одну жінку, яка купила стільки дизайнерського одягу й мала стільки пакетів, що не могла пройти у двері готелю".

Дивлячись на ці фотографії зараз, вона каже: "Гадаю, тоді я просто прагнула уваги, якщо бути зовсім відвертою. Це був час, коли я не відчувала творчої реалізації, тому саме так я залишалася "на слуху" — від Spice Girl до WAG (wives and girlfriends — слово для позначення гламурних дружин та подруг відомих чоловіків, насамперед спортсменів та зірок Формули-1).Тоді я цього не усвідомлювала, але насправді намагалася знайти себе. Я почувалася так, наче стою на місці. Я цінувала те, що мала, але мені потрібно було знайти мету".

Вона була нажахана своїм кампейном Marc Jacobs, але через десять років використала це на краще

У 2007 році Вікторія справила справжній фурор, відвідавши показ Марка Джейкобса. Після цього дизайнер написав їй листа з пропозицією взяти участь у його рекламній кампанії, і вона погодилася. Однак, коли побачила готові знімки, "була нажахана". Вони відображали її публічний образ того часу — і були далекими від гламурного.

"Це було справжнє глузування з мене. Саме тоді я зрозуміла, що стала посміховиськом. Ніхто не сприймав мене серйозно в цій галузі. Я знала, що хочу бути дизайнеркою, що маю свій погляд, але також знала — мені потрібен хтось, хто повірить у мене".

Минуло десять років — і Вікторія повернулася до тієї самої ідеї. Тепер, коли вона стала незалежною дизайнеркою, відчула, що втрачає власний шлях, а її ДНК розчиняється в бренді. Прагнучи "повернути Вікторію Бекхем у Victoria Beckham", вона зателефонувала Юргену Теллеру, фотографу тієї кампанії Марка Джейкобса, і попросила відтворити те знімання вже для її бренду.
"Коли він фотографував мене десять років тому, з мене глузували. Але тепер я хотіла повернути цей образ собі".

Щоб досягти успіху в моді, їй довелося "вбити в собі WAG"

Вирішальним фактором успіху Вікторії в моді став Ролан Муре — дизайнер, чиї сукні їй подобалися і який згодом став її наставником.
"Ролан щось побачив у мені, — згадує Вікторія. — Ми знайшли спільну мову, і він повірив у мене. Він був дуже, дуже чесним і, справді, дуже жорстким". Він казав, що її ворогами були страх і брак самооцінки: "Щоб мрія стала реальністю, нам довелося вбити у мені WAG". Вікторія погоджується: "Я поховала ці груди в Баден-Бадені. Я стала простішою, елегантнішою версією себе".

Партнерство з Девідом Белхассеном врятувало бізнес Вікторії

У другому та третьому епізодах Вікторія відверто розповідає про труднощі, з якими зіткнулася в модному бізнесі, коли її незалежний бренд почав стрімко розширюватися. Зрештою вона опинилася загнаною в кут — зі збитками, що сягали мільйонів, — а Девід, чий фінансовий внесок був необхідним, більше не міг інвестувати. "Я втрачала свій бізнес. Мені потрібні були зовнішні інвестиції. Мені потрібна була допомога".

У цей період з’явився інвестор Девід Белхассен. Побачивши фінансовий стан компанії, він зізнається: "Чесно кажучи, я ніколи не бачив складнішого випадку". Спершу він вирішив не брати участі в розвитку бізнесу. Вікторія була спустошена.
"Моє серце було розбите, — каже вона крізь сльози у, мабуть, найемоційнішому моменті серіалу. — Я була у відчаї". Втім, думку Белхассена змінила його дружина. Одного вечора, збираючись на подію, вона вдягла приголомшливу сукню Victoria Beckham — і Белхассен змінив своє рішення.

Зі сміхом Белхассен розповідає: однією з екстравагантних витрат, які потрібно було скоротити, були 70 000 євро на рік на офісні рослини, а також 15 000 євро, які хтось отримував за їх полив. "Вікторія сказала мені: "Я тебе не підведу", – розповідає Белхассен. Після того як вона представила колекцію весна-літо 2025, він сказав: "Ми повернули бізнес на круги своя. Але це лише крапля в морі. Попереду величезний світ, до якого ми ще не дійшли".

За матеріалом vogue.co.uk

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.