Караваджо і Муракамі: все про нову виставку в Fondazione Prada
Чотири зали міланської споруди Fondazione Prada цієї осені займе виставка бельгійського художника Люка Тюйманса. Проект, в якому Тюйманс інтерпретує бароко, відкриється вже 18 жовтня. Виставка називається "Сангіна – Люк Тюйманс про бароко": це 60 робіт, в яких творець об'єднує художників епохи бароко і сучасне мистецтво.

На виставці можна виявити незвичайне сусідство: наприклад, картини Пітера Пауля Рубенса, одного із засновників бароко, виставлені поруч з яскравими колажами японця Такаші Муракамі, а скульптури Йогана Пінзеля – з VR-проектами американського художника Керрі Джеймс Маршалла. Головна ідея Тюйманса – бажання показати і довести, що саме бароко – точка відліку сучасного мистецтва, і що у Муракамі та інших сучасних художників значно більше спільного з бароко, ніж може здаватися на перший погляд. Першим сучасним художником, на думку Тюйманса, був Караваджо.

У назву виставки винесене поняття "сангіна" – це матеріал для малювання характерного темно-червоного, цегляного відтінку. Сангіну у XV столітті почав використовувати Леонардо да Вінчі, він змішував охру з барвниками. Використовували сангіну і художники бароко.
Виставка працюватиме до 25 лютого.
