Як Рене Магрітт вплинув на моду
Як не дивно, мода і мистецтво – тісно пов'язані. Дизайнери часто надихаються роботами художників, інтерпретують їхню творчість у своїх колекціях.
Легендарний майстер сюрреалізму Рене Магрітт – один з улюблених культурних діячів в індустрії. Наприклад, його картини вплинули на колекції Рафа Сімонса для Dior, Comme des Garçons створили взуття за мотивами творів художника, а Moschino представили колекцію This is not a Moschino, яка є прямим відсиланням до роботи "Віроломство образів". У цьому матеріалі vogue.ua розповідає, які бренди і дизайнери надихалися творчістю цього сюрреаліста.
В основі першої кампанії Рафа Сімонса для Dior – сюрреалістичний і поетичний стиль Рене Магрітта. Його можна побачити в деталях: хмарне блакитне небо за вікном чи квіти біля ніг моделей. Вони є графічними і геометричними натяками на знамениті полотна "Межа літа" і "Країна чудес".
2009 року Comme des Garçons випустив незвичну модель взуття Bare Feet ("босі ноги"). Її дизайн був навіяний картиною Магрітта 1935 року "Червона модель", на якій зображені черевики в формі людських стоп чи стопи в формі черевик.
На створення колекції This is not a Moschino ("Це не Moschino") креативного директора бренду Джеремі Скотта надихнула найвідоміша картина Рене Магрітта 1929 року "Віроломство образів", на якій зображена люлька з підписом "Це не трубка". Створена в результаті лінія футболок, сумок і чохлів для iPhone була прикрашена схожими слоганами, наприклад, "Це не футболка Moschino". Ці предмети увійшли до круїзної колекції 2015 року італійського лейблу.
Бренд аксесуарів Olympia Le-Tan, знаменитий своїми клатчами у вигляді книжок, представив цілу серію сумок за мотивами картин Магрітта. Яскраві оптичні ілюзії робіт L 'Ellipse, L'acte de foi, Les Liaisons Dangereuses, Belga і L'usage de la parole потрапили на фірмові клатчі бренду.
The Opening Ceremony почав мандрівку у світ мистецтва з запуску капсульної колекції, присвяченої сюрреалістичним роботам Рене Магрітта в травні 2014 року. Щоб створити цю капсулу, що складається з одягу і взуття, концептуальний магазин запросив до співпраці таланти Будинків Manolo Blahnik, Birkenstock і Vans. Вірна оригінальній роботі бельгійського митця, колекція з 12 предметів інтерпретує найвідоміші картини майстра.
Колекція сезону весна-літо 2011 Mary Katrantzou, що отримала назву Ceci n'est pas une Chambre, відсилає до картини "Віроломство образів". А мотиви структурованих суконь, що зображують відкрите вікно в світ, навіяні роботою "Умови людського існування", яку митець написав 1935 року.
За матеріалами vogue.fr