КУПИТИ КВИТКИ

Як Рене Магрітт вплинув на моду

Як не дивно, мода і мистецтво – тісно пов'язані. Дизайнери часто надихаються роботами художників, інтерпретують їхню творчість у своїх колекціях.

Работа Рене Магритта "Ясновидение (Автопортрет)", 1936, Чикагский институт искусствРобота Рене Магрітта "Ясновидіння (Автопортрет)", 1936, Чиказький інститут мистецтв

Легендарний майстер сюрреалізму Рене Магрітт – один з улюблених культурних діячів в індустрії. Наприклад, його картини вплинули на колекції Рафа Сімонса для Dior, Comme des Garçons створили взуття за мотивами творів художника, а Moschino представили колекцію This is not a Moschino, яка є прямим відсиланням до роботи "Віроломство образів". У цьому матеріалі vogue.ua розповідає, які бренди і дизайнери надихалися творчістю цього сюрреаліста.

Реклама.
Dior
Рекламна кампанія Dior весна-літо 2013

В основі першої кампанії Рафа Сімонса для Dior – сюрреалістичний і поетичний стиль Рене Магрітта. Його можна побачити в деталях: хмарне блакитне небо за вікном чи квіти біля ніг моделей. Вони є графічними і геометричними натяками на знамениті полотна "Межа літа" і "Країна чудес".

Comme des Garçons
Bare Feet Comme des GarçonsМодель взуття Bare Feet Comme des Garçons

2009 року Comme des Garçons випустив незвичну модель взуття Bare Feet ("босі ноги"). Її дизайн був навіяний картиною Магрітта 1935 року "Червона модель", на якій зображені черевики в формі людських стоп чи стопи в формі черевик.

Moschino
This is not a Moschino Предмети колекції This is not a Moschino

На створення колекції This is not a Moschino ("Це не Moschino") креативного директора бренду Джеремі Скотта надихнула найвідоміша картина Рене Магрітта 1929 року "Віроломство образів", на якій зображена люлька з підписом "Це не трубка". Створена в результаті лінія футболок, сумок і чохлів для iPhone була прикрашена схожими слоганами, наприклад, "Це не футболка Moschino". Ці предмети увійшли до круїзної колекції 2015 року італійського лейблу.

The Olympia Le-Tan
Olympia Le-TanКолекція клатчів Olympia Le-Tan за мотивами робіт Рене Магрітта

Бренд аксесуарів Olympia Le-Tan, знаменитий своїми клатчами у вигляді книжок, представив цілу серію сумок за мотивами картин Магрітта. Яскраві оптичні ілюзії робіт L 'Ellipse, L'acte de foi, Les Liaisons Dangereuses, Belga і L'usage de la parole потрапили на фірмові клатчі бренду.

The Opening Ceremony
Кеди Vans для капсульної колекції Opening Ceremony

The Opening Ceremony почав мандрівку у світ мистецтва з запуску капсульної колекції, присвяченої сюрреалістичним роботам Рене Магрітта в травні 2014 року. Щоб створити цю капсулу, що складається з одягу і взуття, концептуальний магазин запросив до співпраці таланти Будинків Manolo Blahnik, Birkenstock і Vans. Вірна оригінальній роботі бельгійського митця, колекція з 12 предметів інтерпретує найвідоміші картини майстра.

Mary Katrantzou
Mary Katrantzou весна-літо 2011

Колекція сезону весна-літо 2011 Mary Katrantzou, що отримала назву Ceci n'est pas une Chambre, відсилає до картини "Віроломство образів". А мотиви структурованих суконь, що зображують відкрите вікно в світ, навіяні роботою "Умови людського існування", яку митець написав 1935 року.

За матеріалами vogue.fr

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.