Онука, Юлія Пелипас і Володимир Кличко у соціальному проекті #DrawYourValues
У мережі стартувала соціальна кампанія під гештегом #DrawYourValues, яка об'єднала модних інфлюенсерів і лідерів думок в акаунті @center__2023. Серед героїв – директор відділу моди Vogue UA, Юлія Пелипас, виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv, Василій Гроголь, співзасновниця українського бренду Sleeper, Катерина Зубарєва, музикант, фронтвумен і лідер групи ONUKA, Ната Жижченко. Вони поділилися думками на тему рівності і прав людини. До запуску кампанії художниця Маша Рева розробила лімітовану колекцію худі і скоординувала зйомку з героями.
Ця кампанія ініційована Меморіальним центром Голокосту "Бабин Яр" (BYHMC) – за п'ять років до його фактичної появи (звідси цифра 2023 у назві). При цьому @center__2023 – це не Instagram-акаунт наявної інституції, а спроба представити аудиторії проект через призму загальнолюдських цінностей і знайти сучасну мову для розповіді про неї.
"Соціальні цінності не такі модні, як обов'язкові. Це те, що завжди має бути таким собі керівництвом у житті. Про це Біблія, про це Тора – все навколо вічних цінностей, з опором на які потрібно будувати своє життя. Ми спробували освіжити це в пам'яті людей. Адже ми іноді забуваємо про вічні фундаментальні речі. Життя дуже швидке, дуже динамічне, і ми хотіли зупинити нашого підписника в цій метушні і запросити його до роздумів про важливе", – говорить виконавчий директор проекту, Яна Барінова.
До фактичного відкриття Центру місія @center__2023 – залучення максимальної кількості людей. Після публікації #DrawYourValues акаунт висвітлюватиме залаштунки проекту: розповідатиме про команду, робочі поїздки по всьому світу, представлятиме міжнародних консультантів. Для залучення команда презентує ще один проект: Urban Info Box – інфоточку в центрі Києва. Там можна буде дізнатися результати архітектурного конкурсу (їх оголосять 30 липня), а також отримувати зворотний зв'язок від всіх зацікавлених. Кожен зможе залишити свою думку про проект або поділитися своєю рекомендацією.
Ната Жижченко: "Сьогодні завдяки мережевим хейтерам будь-яке висловлювання може обернутися проти тебе. Але все одно дуже важливо не зраджувати своїх ідеалів".
Василій Гроголь: "Не можна проявляти нетолерантність у будь-якому вигляді: сексизм, ейджизм, расизм, антисемітизм. І якщо я раптом зауважу хоч натяк на щось подібне – людина більше не буде частиною моєї команди".
Юлія Пелипас: "В Україні, як і в інших пострадянських країнах, жінки ще не навчилися підтримувати одна одну. На щастя, вже з'являються дівчата нової формації, які прекрасно розуміють силу sisterhood (сестринства). Навіщо йти одна проти одної, якщо разом більше сили і веселіше?"
Ніколай Толмачов: "Потрібно навчитися оперувати даними, вміти відрізняти правду від брехні, порівнювати факти, особливо в епоху фейкових новин. Я, наприклад, вивчаю історію. Коли ти знаєш про те, що відбувалося раніше, тобі легше зрозуміти те, що відбувається зараз".
Яна Барінова: "У нашому суспільстві існують певні стереотипи: серйозним, амбітним проектом повинен керувати чоловік. Тому, думаю, мені все-таки доводилося прикладати більше зусиль, щоб позбутися асоціацій з baby face і довести, що незважаючи на те, що я – молода дівчина, я серйозно ставлюся до своєї роботи".
Катерина Зубарєва: "Я знаю, що людям, які закривають очі на насильство, найважче. Тому що той, кого цькують, стане сильнішим. Для того, хто цькує, – це дуже велике душевне випробування. А той, хто закриває очі, залишається з цією історією на все життя".
Христина Луна: "Мені дуже хочеться, щоб всі дівчатка усвідомили якомога раніше, що саме незалежність дає відчуття свободи і щастя".
Володимир Кличко: "Сьогодні, якщо ти не йдеш у ногу з часом, не змінюєшся, не розвиваєшся разом з ним, не готовий вчитися діяти залежно від обставин, будеш "нокаутований" конкурентами або тими ж обставинами".