До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

5 головних виставок лютого в Києві

Лютий – місяць великих виставок у Києві. Серед них – новий проєкт Арсена Савадова, з яким 2019 року художник не потрапив на бієнале у Венеції; ранні роботи "класика" Павла Макова і проєкт, присвячений пам'яті Бабиного Яру.

Кадр з фільму Арсена Савадова "Голоси любові"
"Безна"

З 29 січня до 15 березня в галереї Naked Room

Реклама

<b>Павел Маков</b>

Новий виставковий рік галерея Naked Room відкриває дуже елегантно – з виставки одного з найважливіших українських художників Павла Макова. "Безна" – результат тривалого, неквапливого і довірливого діалогу Павла Макова та кураторів Марії Ланько і Лізавети Герман, які прийшли в студію художника з проханням "подивитися ранні роботи" півтора року тому. У підсумку на експозиції можна побачити малюнки та офорти Макова 1980-х років і дві нові роботи, створені для виставки. Її об'єднують дві теми – місто і сад. "Запропонована Маковим дуальність "людина vs природа" на перший погляд є простою до банальності. І на цій виставці немає прямого засудження і призову. Вона дає нам хоч якісь опору і тепло в світі, де нас немає", – кажуть Лізавета Герман і Марія Ланько.

"Голоси любові"

З 9 лютого до 31 березня в Центрі сучасного мистецтва М17

Автор: Арсен Савадов

Головна фігура українського мистецтва, художник, з чиєї спільної з Георгієм Сенченком роботи "Печаль Клеопатри" 1987 року воно, власне, і почалося; неофіційний лідер арт-спільноти – навіть цих слів мало, щоб передати значимість для українського мистецтва постаті Арсена Савадова. У лютому в М17 він представляє великий персональний проєкт "Голоси любові". Основна частина виставки – це однойменний фільм, у якому автор звертається до історичної реконструкції концерту Мерилін Монро в Кореї (1954) для підняття бойового духу американських військових. Сучасний римейк зіркового туру перенесли на військові бази на Сході України: в Попасне і під Дебальцеве. Роль Мерилін виконують оперна співачка Марія Максакова і El Кравчук. Режисер – Олександр Стеколенко (студія Buro). До експозиції увійшли також фотографії відомих циклів: "Донбас-Шоколад", "Колективне червоне", "Книга мертвих", "Мода на кладовищі", "Commedia dell'arte в Криму", "Кокто", "Андеграунд 2000". Окремо представлять новий проєкт – 11 постановних фотографій із серії "Щоденник потопельника", яка продовжує "романтичну лінію" в творчості Савадова.

"Продукування снів або Що пропонує сучасна медіа-машина"

З 24 січня до 14 лютого в Closer

"Продукування снів або Що пропонує сучасна медіа-машина" – спільний проєкт двох харківських фотографів Мстислава Чернова та Ігоря Чекачкова. Мстислав Чернов – успішний відеожурналіст The Associated Press, який спеціалізується на військовій та політичній темах і знімав для The New York Times, The Washington Post, The Guardian, а Ігор Чекачков спеціалізується на художній фотографії і знімає для National Geographic, The Guardian, Le Monde. Об'єднує їх критичний погляд на сучасні медіа та інтерес до документалістики. "Потік зображень – всюди, він визначає тенденції і смаки, впливає на зміни політичних режимів. ЗМІ конструюють реальності, здатні вирішувати хід історії. Виставка "Вироблення снів або Що пропонує сучасна медіа-машина" – наше міркування про тоталізацію цифрової культури".

"Сад пам’яті"

З 6 лютого до 20 березня в фонді "ІЗОЛЯЦІЯ"

Як працювати з пам'яттю про страшну трагедію? Чи не буде спекуляцією будь-який проєкт про війну або трагедії, які пережило людство? Новий проєкт арт-центру "Ізоляція" створений спільно з Меморіальним центром Голокосту "Бабин Яр". Авторка інсталяції – українсько-французька художниця Ольга Кісельова, професорка Університету Сорбонни, яка працює в напрямку art & science, і чиї роботи перебувають у колекціях Центру Помпіду, МoМА в Нью-Йорку і Музею Гуггенхайма в Більбао. У Києві Ольга покаже інсталяцію "Сад пам'яті" – це візуалізація "голосів" дерев, які ростуть у Бабиному Яру. "Художниця пропонує послухати дерева Бабиного Яру, пропустити через себе метафору дерева як капсули часу, і переносить знання з минулого в майбутнє, пропонує знайти надію не в забутті, а в опрацюванні страшного досвіду", – пояснюють куратори Оксана Довгополова, Катерина Семенюк, Яна Баринова і Катерина Філюк.

"Кроки". Виставка Анни та Сергія Звягінцевих

З 22 січня до 17 лютого в "Я Галерея"


"Кроки" – спільний проєкт батька і доньки, Сергія Звягінцева і Анни Звягінцевої, фіналістки PinchukArtPrize і учасниці Венеційської бієнале 2019 року. Зворушливий, ніжний проєкт включає інсталяції і колажі, і присвячений досвіду. "Сергій досліджує фрагменти життєвих історій – уламків істини, які трапляються під ногами на стежках, куди ступає нога його батька, художника, а потім і його. Анна Звягінцева збирає свої і чужі стежки в карти, додає до них достовірний відбиток Подолу і фіксує його в глині разом з картографом", – розповідає про виставку культуролог Марина Богуш.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.