Фантастичні тренди краси, які стали реальністю

Футуристичні тренди краси, які стають реальністю: 56-та виставка споживчої електроніки СES 2023 відбулася в Лас-Вегасі. Розповідаємо про представлені на ній винаходи та технології Групи L'Oréal, які зроблять життя кращим.

Про виставку та винаходи

Пристрій для фарбування волосся в домашніх умовах Colorsonic; пристрій для створення власного відтінку помади YSL Rouge Sur Mesure; система для зменшеного споживання води Water Saver – всі ці інновації L'Oréal в сфері краси були вперше представлені на CES. Виставка СES проводиться з 1967 щороку (з перервою на пандемічні роки) та є найбільшою технологічною виставкою в світі. Вона визначає тренди у виробництві та споживанні різного роду товарів, включаючи гаджети та пристрої для краси, а також задає напрямок руху всій індустрії.

Пристрій для полегшеного нанесення макіяжу НАРТА для людей з обмеженою рухливістю рук

За приблизними оцінками, на землі 50 мільйонів людей з обмеженою рухливістю рук. Це ускладнює виконання ними деяких повсякденних дій, наприклад, нанесення макіяжу. Вчені та та інженери L'Oréal у співпраці з Verily, яка належить Alphabet, розробити HAPTA – портативний надточний смартаплікатор, який дає змогу, наприклад, нафарбувати губи – бездоганно та чітко.

Портативний, надточний, комп'ютеризований. HAPTA ─ перший у світі ручний cмартаплікатор для нанесення макіяжу, розроблений для людей з порушенням рухової функції рук. Він поєднує інтелектуальне керування рухом та налаштовуваних насадок, які забезпечують ширший діапазон рухів, просте відкривання продукту та точність нанесення, якої інакше важко домогтись.

НАРТА обертається на 360 градусів та згинається на 180, легкий у використанні та ергономічний. Тримає заряд годину (вистачить на 10 застосувань) та заряджається "до повного" за три. Поки що це прототип, проте в 2023 його вже будуть застосовувати в Lancôme, спочатку з помадою, а в майбутньому ─ з іншими засобами для макіяжу.

Пристрій для створення ідеальних брів Brow Magic

Навіть будучи інсайдером індустрії краси, важко прилаштуватися до трендів, що існують стосовно брів. Можливо, це якась карма, але ідеальні брови потребують продуктів, зусиль, часу та досвіду. При цьому найкраще брови виглядають після brow-майстра. Але є добрі новини: аплікатор Brow Magic, який дає шанс отримати найточнішу форму брів. Очікується, що він вийде на ринок у 2023.

Це перший в світі електронний аплікатор для макіяжу брів, розроблений спеціально для домашнього використання. Він враховує індивідуальні природні особливості брів та рис обличчя та дає змогу за лічені секунди створювати природні ніжні брови. Brow Magic використовує технологію доповненої реальності Modiface. Через додаток на смартфоні сканує обличчя користувача, дає рекомендації щодо створення ефекту мікроблейдингу, мікрошейдингу або наповнювача та дозволяє приміряти "нові брови".

Пристрій розробили в L'Oréal у партнерстві з технологічною компанією Prinker, першопрохідцем у галузі друкованих неперманентних татуювань. Фахівці винайшли аплікатор з 2 400 соплами, що друкує із роздільною здатністю 1200 точок на 1 дюймі (dpi). Брови від Brow Magic легко зникають за допомогою звичайного засобу для зняття макіяжу.

Краса в метавсесвіті

"Для L'Oréal майбутнє косметичної сфери є інклюзивним. І сьогодні ми стаємо ще ближчими до цього майбутнього завдяки новим технологічним рішенням", ─ каже Ніколя Ієронімус, Генеральний директор Групи L'Oréal, яка стала партнером платформи аватарів Metaverse Ready Player Me.

Ready Player Me – відома міжігрова платформа аватарів для метавсесвіту. Maybelline New York та L'Oréal Professionnel запропонували ексклюзивний макіяж і зачіски для створення аватарів на Ready Player Me, які можна використовувати на більш ніж 4000 платформах і програмах по всьому світові.

Це результат співпраці з відомими візажистами, перукарями та 3D-художниками, а образи розроблені спільно 3D-дизайнером Еваном Рошеттом. Maybelline New York створив п’ять образів макіяжу в метавсесвіті, а L'Oréal Professionnel – п’ять модних зачісок. Образи доступні на Ready Player Me. Мета цього партнерства – сприяти автентичності, інклюзивності та креативності для самовираження.

Пристрій для економії води L’Oréal Water Saver

L’Oréal Water Saver запустили в партнерстві з Gjosa. Він виявився приголомшливо ефективним – настільки, що його включили в перелік кращих винаходів TIME 100 в 2021.

За допомогою цієї технології, яка призначена для застосування в салонах краси, можна заощадити до 69% води, не зменшуючи задоволення та ефективності від її використання. Water Saver допомагає мити та ополіскувати волосся з меншими витратами води. Маємо надію, технологія розповсюдиться на весь світ та допоможе берегти ресурси планети.

Як це працює? У спеціальній станції засоби для догляду вливаються у потік води (одночасно можна встановити 3 картриджі з продуктами Kérastase або L'Oréal Professionnel). Засоби змішуються з водою і надходять у душову лійку, яка утворює краплі в 10 разів менше звичайних. Це дає змогу ополоснути волосся швидше та ефективніше. В результаті Water Saver витрачає 2 л на хвилину проти звичайних восьми. За рік можна зекономити мільярди літрів води.

Довідка VOGUE

Група L'Oreal, до портфоліо якої входить 35 брендів, від L’Oréal Paris та La Roche Posay до Lancome, YSL Beauty та Giorgio Armani, щороку інвестує в дослідження та інновації понад 1 млрд. євро. Серед фантастичних розробок, які з"явилися завдяки дослідженням L'Oreal, – ModiFace для примірки віртуального макіяжу, SkinConsult — для перевірки ознак старіння шкіри, Spotscan — для перевірки стану шкіри, Perso — пристрій для створення персоналізованих косметичних засобів в домашніх умовах тощо. У 2020 L'Oréal Україна спільно з Sector X на базі Unit.city відкрили BeautyTech трек. Це ініціатива, що допомагає стартапам будувати і розвивати бізнес.

Популярне на VOGUE