Краса рятує: як змінюється український ринок краси під час війни

Війна, блекаути, обстріли — Україна живе в складних умовах. Проте ми незламні: українці не просто долають щоденні виклики, а й запускають нові бренди краси, роблять ребрендинг наявних, оновлюють сервіси й beauty-простори. Пишаємося та розповідаємо про останні новини у сфері краси, які варто знати.

українські бренди краси, створені під час війни

Складно відмовитися від оцінних суджень, бо запуск нових брендів під час війни просто вражає. До того ж засоби справді варті уваги.

Sabel

"Від творців MOLA": Sabel започаткували засновниці відомого українського бренду у сфері догляду за шкірою Олександра Палько та Оксана Мельникович. "Sabel з резиденцією та виробництвом в Івано-Франківську позиціюється як перший український монобренд засобів для догляду за волоссям з трихологічним підходом.

Розробники доклали зусиль: у колекції є засоби для догляду за шкірою голови, шампуні, що відповідають різним її станам (сухість, жирність, чутливість тощо), сухий шампунь, а також засоби для догляду за довжиною — маски й бальзами, "рідкі кристали".

Паковання має вигляд, який найпростіше описати словом "дорого". Ціни залишаються в межах здорового глузду (та платоспроможності).

sense education

Назва бренду — відсилання чи то до "Виховання почуттів" Гюстава Флобера, чи до однойменного фільму з Керрі Малліган. Власники, проте, декларують таке: "Ми полюємо за відчуттями. Обожнюємо досліджувати запахи, текстури й візуальне подання засобів для догляду за собою. Нам важливо, як пахне, який має вигляд та як відчувається на дотик те, що контактує з нашими органами чуття. Через це ми започаткували sense education".

Коли дивишся на флакони, неодмінно згадуєш найінстаграмніші банні бренди австралійського походження. Важко утриматися від порівнянь. Але приємно, що матимемо баночки, які не соромно виставити хоч у Pinterest, хоч на поличку у ванній, — з грифом Made In Ukraine.

Бренд позагендерний, годиться і для чоловіків, і жінок. В ароматах можна вловити нотки дачної смородини, паленого цукру, хліба чи базиліку.

До першої лінійки sense education увійшли крем для рук з олією дині калахарі, гель-желе для купання, гомаж-ексфоліант із солоним цукром, лосьйон-суфле для тіла та санітайзер для рук усі cruelty free, виготовлені в Україні з натуральних матеріалів, без парабенів, силіконів тощо.

Ребрендинг

Anywell

Після чотирьох років існування Anywell представив нову візуальну айдентику та оновив сайт. Засновниця проєкту Марія Кауфман каже, що нині всі три напрями: крамниця, facial bar та видання об’єднані в один велнес-простір. "Ми хотіли зробити ребрендинг ще набагато раніше, — додає Марія, — але війна дуже відкинула нас назад, тому ми відклали масштабні плани. Проте, відновивши роботу, ми вирішили, що зараз найкращий час для змін — для нового, свіжого, рідного".

Нагадуємо, в асортименті Anywell Shop є бренди Medik8. Revitalash, Davines, Instytutum, Perla Helsa, а в Anywell Facial Bar роблять неперевершене ламінування брів і масаж обличчя.

Moon Rune

Один з найсимпатичніших українських брендів краси, що походить з Дніпра, оновив не тільки паковання засобів. Moon Rune створили клуб для постійних покупців зі знижками й подарунками, оновили сайт, дістали сертифікат GMP 22716 вищого косметичного стандарту, а також змінили дизайн. Це данина тренду на сталий розвиток, бо тепер флакони не потребують наліпок і їх можна використовувати повторно безліч разів. Крім того, бренд знову приймає використані баночки назад, щоб мінімізувати відходи.

Нові сервіси краси

Ритейлер Professional Care запустив новий б’юті-сервіс FABO. Це було заплановано майже рік тому, але через повномасштабне вторгнення команда евакуювалася з Харкова, а потім опікувалася нагальнішими справами.

FABO (від англійського 'fabulous') — персоніфікований сервіс добору засобів, що допомагає точніше вибрати потрібний продукт, зрозуміти, як його інгредієнти взаємодіють зі шкірою, а також вдосконалює систему відстеження замовлень. Вся інформація зберігається в індивідуальних файлах, що згодом допомагає відстежити прогрес у стосунках з красою та з’ясувати, які засоби принесли найбільшу користь. До співпраці залучили інфлюенсерів, серед яких — Тіна Кароль, Наталія Стрільчук та Аліна Долініна, які діляться секретами власного догляду за шкірою й ритуалами краси.

Вауч

Суворо кажучи, це не найновішій сервіс. Але його заснували в лютому 2022-го, тож за цілком зрозумілих причин він випав з нашого поля зору. Але розповісти є про що: це маркетплейс, де дібрано суто українські бренди косметики. Якщо треба зробити подарунок собі або тим, хто за кордоном, сюди можна звертатися сміливо.

У Вауч є beuaty-бокси, проте й сам селект заслуговує на увагу. Гарантовано багато відкриттів. Але, схоже, нам усім потрібні ці патчі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.