Італійський дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана – великі скандалісти і любителі привернути увагу до бренду. Спосіб, який вони обрали цього разу, – безпрограшний: на подіум вийшли моделі різного віку, різної статури, різних кольорів шкіри.
Гелена Крістенсен, Карла Бруні, Мей Маск, Ешлі Грехем, Емілі Ратажковскі – всі абсолютно різні і дуже красиві – прикрасили подіум Dolce&Gabbana. Бренд, який відстоює сімейні цінності, схоже, готовий задекларувати: краса не має ні віку, ні канонів, ні рамок.
У цьому, звичайно, є тонкий розрахунок: розширити лояльну аудиторію бренду завдяки дівчатам різних відтінків шкіри, різної комплекції і різних поглядів на красу не завадило ще нікому. Першою, хто скоїв по-справжньому гучну революцію в світі б'юті, стала Ріанна, коли випустила лінію тональних засобів, призначену для всіх відтінків шкіри. Коли стало ясно, що запуск став фінансово успішним (безпрецедентно успішним), прикладу Fenty Beauty послідували, зокрема, і бренди одягу.
Візажистом показу стала Пет Макграт, яка придумала одразу кілька різних образів для героїнь шоу. Традиційні для Dolce&Gabbana кокетливі стрілки в поєднанні з червоними губами; вибілені брови; no makeup look; класичний макіяж. За зачіски відповідав Гвідо Палау. Розглянути яскраві та ефектні виходи в деталях можна в галереї.