Кумедні золоті ведмеді, у яких приховані тіні для повік, блиски для губ (їх можна носити як підвіс), пензлі для макіяжу чи мерехтливі хайлайтери – перша у світі косметична лінія Moschino x Sephora вийшла настільки милою та грайливою, наскільки це можливо. І, судячи з усього, продовжує ідею аромату Moschino TOY у м’якому плюшевому ведмеді.
Колекція вийшла кумедною завдяки почуттю гумору Джеремі Скотта, який майстерно фліртує з жіночими серцями за допомогою яких завгодно аксесуарів. І хоча більшість від покупки стримує переконливий дизайнерський цінник, яким відомий бренд, цього разу, за запевняннями Скотта, його роботи будуть доступні якщо не всім, то багатьом. Так, очікувана ціна тіней в золотом футлярі-ведмеді – 60 доларів, у той час як дуо хайлайтерів обійдеться в 28 доларів. "Я досить рано зрозумів, наскільки молодь любить те, що я створюю, та іноді у неї немає ресурсів для придбання цих речей. Тому для мене це ще один спосіб зробити справжній Moschino, але не пожертвувати якістю. Тепер це набагато доступніше", – анонсує свою колекцію з Sephora Джеремі Скотт. Окрім косметики, до колекції увійде хутряна маска для сну та компактне дзеркало. Продажі стартують у серпні в магазинах Канади та США.
Читайте також: