22 жовтня вже всьоме в Києві відбулася Vogue UA Conference — масштабна професійна подія, яка об’єднала представників провідних вітчизняних і світових компаній у галузі моди, краси, технологій, а також дизайнерів, підприємців, ритейлерів і креативників, аби не тільки знайти відповіді на найнагальніші запити сьогодення, а й подивитися у майбутнє, адже цього року конференція мала назву Visions of the Future. Гості заходу змогли обговорити разом зі спікерами широке коло питань — від трендів, які будуть формувати моду майбутнього, до впливу метавсесвіту на фешн-індустрію і викликів, які впливають на нас уже сьогодні.
Серед учасників цього року — Марк Гвідуччі, креативний редакційний директор Vogue, перша віцепрем’єр-міністерка — міністерка економіки України Юлія Свириденко, засновниця Storyfounders Одетта Джейс, б'юті-експертка Софія Панич, футурист Пол Пападімітріу, українські дизайнерки Анна Октябрь та Лілія Літковська, керівниця контенту Vogue Japan Тіффані Годой, UX-дизайнер Яаков Любецький, який розробляє проєкти для Google Gemini, та Тамара Легія, старша консультантка з прогнозування трендів WGSN. Крім того, команда українського Vogue продовжує свою благодійну діяльність — частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, що опікується реабілітацією жінок-військових. Окрім нових знань і цікавих зустрічей гості Vogue UA Conference одними з перших в Україні отримали можливість познайомитися з новим Aston Martin Vantage — автомобілем із потужністю 665 к. с. і швидкістю до 325 км/год. Особливу атмосферу на події забезпечив новий проєкт Sense Bank, присвячений Лесю Курбасу — новатору, який створив театр майбутнього через експерименти. Також гості змогли познайомитися з українським брендом професійної доглядової косметики Mesonia і поринути у світ наукових відкриттів разом із брендом Vichy. Офіційним напоєм конференції став гватемальський ром ZACAPA.
Фото: Сергій Сивяков, Олексій Пономарьов, Антон Кулаковський та Віталій Ухов.