Дженніфер Лопес, яка минулого літа відзначила 50-річчя, цього сезону взялася за активне підкорення модної індустрії. Протягом кількох місяців з її участю вийшли відразу три рекламні кампанії: в листопаді вона стала обличчям Coach, кілька днів тому потішила шанувальників зйомкою для Versace, а тепер представила кампейн для марки Guess.
У рекламній кампанії Guess весна-літо 2020 Джей Ло постає в спокусливому образі, в якому змішалися референси з кількох епох. Сама вона розповідає: "Атмосфера зйомки нагадала мені про італійські фільми 1960-х років, але в яких Софі Лорен зустрілася б з Мадонною зразка 1980-х".
Зйомки відбувалися в Каліфорнії, а в об'єктиві фотографки Тетяни Герусової Дженніфер Лопес приміряла і обтислий трикотаж неонових відтінків, й ідеальні для літа невагомі комплекти з мережива, і брючні двійки, які на ній мають не строгий, а провокаційний вигляд.