Український бренд RITO цього року святкує своє 30-річчя. За тривалі роки роботи бренд неодноразово видозмінювався і йшов у ногу з часом, але залишався вірний головному — трикотажу. Сьогодні цей матеріал очолює рейтинги модних трендів, а RITO легко поєднує накопичений досвід з вимогами сучасності, створює комфортні для життя образи й не забуває про візуальний складник.
"За ці роки ми створили своє „трикотажне королівство", включно з власною фабрикою і мережею фірмових крамниць в Україні й за кордоном, — розповідає Тетяна Абрамова, засновниця й директорка бренду RITO. — У далекому 1991 році я ризикнула створити виробничий бізнес, який став ровесником нашої улюбленої України. Було складно й цікаво, але я щаслива, що ми змогли вистояти в нестабільні дев’яності, пережили раптову епідемію коронавірусу й зберегли свій колектив та любов клієнтів".
З нагоди 30-річчя бренд представляє знімання, що віддзеркалює його головні цінності — спадкоємність, еволюцію, збереження традицій і прагнення тримати руку на пульсі часу. Фотографка Марта Адамчук закарбувала матерів і їхніх дочок, які однаково впевнено почуваються в трикотажі RITO, адже не дарма девіз бренду звучить як "Все в житті сплетено".
Фото: Марта Адамчук
Стиль: Валерій Топал