Vogue Ukraine Showcase 2024: бренд The COAT

Vogue Ukraine Showcase – унікальна подія для української модної індустрії, що популяризує її на світовій арені – повертається. 3 березня у рамках офіційного розкладу Тижня моди у Парижі команда українського Vogue знову представить найкращих українських дизайнерів інсайдерам модного світу – міжнародній пресі, баєрам, інфлюенсерам. Розповідаємо про учасників цього року.

The COAT

Дата заснування: 2014

Сайт / Instagram:thecoat.com.ua / @thecoat_official

Клієнти: Олена Зеленська, Мей Маск, Коко Роша

Катя Сільченко

"Бренду The COAT цього року виповнюється 10 років, але якщо ви подивитеся на наші архіви, то не знайдете там чорного кольору", – розповідала в одному з інтерв'ю українському Vogue дизайнерка Катя Сільченко. Ця фраза ідеально описує концепцію її марки The COAT, ідея створити яку народилася взимку 2014-го – у розпал Майдану з чорними клубами диму над столицею. Саме тоді Сільченко зрозуміла, що хоче робити одяг, який радуватиме жінок і підніматиме їм настрій, підкреслюватиме їхню крихкість і при цьому бути надійним захистом.

Purity Drop

Делікатна жіночність присутня у всьому – ручна робота, впізнавані силуети та фактури. Катя Сільченко розповідає, що при роботі над кожною колекцією думає саме про жінку, яка це вдягатиме – про її відчуття, емоції, внутрішній стан. "Стани змінюються, але одяг дбайливо зберігає тонку жіночу природність. The COAT – це одяг для яскравих, грайливих, сексуальних, сильних та ніжних жінок. Натхненний жінкою, створений для жінки", – наголошують у команді.

Purity Drop

Жінки таке відношення відчувають – після лончей нових колекцій дуже швидко на сайті бренду можна побачити помітку sold out на багатьох позиціях. Не став виключенням й новий дроп під назвою Purity, який символізує оновлення та переосмислення себе, як зсередини, так і зовні. Ідею дропу вимальовують дві обʼємні фактури деніму: "піке" з жакардовим плетінням та тканина з назвою "сінель". Їхній тандем розбавляють напівпрозорі сукні, делікатна білизна та тонкий кашемір. "Ідею цього дропу я проробляла вже давно, але створити його з класичного деніму було б занадто просто для нас, бо ми прагнули підкреслити через структурність тканин об'ємні балун-плечі і силуети колекції. Тому ми з командою зайнялися пошуком саме тих фактур, які б дозволили розкрити форми максимально виразно", – додає Сільченко.

Beauty-партнер заходу: MAKEUP

Популярне на VOGUE