Vogue Italia вийшов з абсолютно білою обкладинкою

Уперше в історії глянсового журналу квітневий випуск Vogue Italia має повністю білу обкладинку.

image

Vogue Italia реагує на пандемію коронавірусу спеціальним випуском — уперше в історії журнал вийшов з повністю білою обкладинкою.

"Білий — це насамперед повага. Білий — це відродження, світло після темряви, сума всіх кольорів. Білий — це форма тих, хто врятував життя, ризикуючи своїм. Час і простір для роздумів. І для мовчання теж. Білий — для людей, які наповнюють цей час і простір ідеями, думками, історіями, віршами, музикою й добротою до інших, — сказав головний редактор Vogue Italia Емануеле Фарнеті. — Це нагадування про те, що після кризи 1929 року одяг став білим — колір, вибраний для вираження чистоти в сьогоденні й надії на майбутнє. І передусім білий не здається; це порожня сторінка, яку потрібно заповнити, початок нової історії".

Робота Донателли Версаче для квітневого номера Vogue Italia

Усередині квітневий номер, доступний для безплатного завантаження на вебсайті журналу, наповнено різним матеріалом, який за тиждень утілили 40 художників, що зазвичай співпрацюють з виданням. Зображуючи надзвичайну ситуацію, яка вражає індустрію, цей випуск містить матеріали таких відомих особистостей, як Стівен Кляйн, Девід Сімс, Мерт Алас і Маркус Пігготт, Джо Маккенна, Белла й Джіджі Хадід, Кольєр Шорр, Глен Лачфорд, Паоло Роверс, Петра Коллінз, Вллі Вандерперре, Олів’є Ріццо й Ліндсі Віксон. Всі вони зробили вдома світлини себе, своїх родин і друзів, з якими спілкуються онлайн.

Робота Алессандро Мікеле для квітневого номера Vogue Italia

"Деякі люди кажуть, що сенс Vogue — розважати — пропонувати кілька годин різноманіття тим, хто гортає його сторінки. Мені так не здається. Мені здається, як ви прочитаєте в цьому випуску, що за свою тривалу історію, що налічує понад 100 років, цей журнал пережив війни, кризи, терористичні акти. Я знаю, що його найшляхетніша традиція — ніколи не дивитися в іншу сторону (можливо, найяскравіший приклад — Одрі Візерс, яка була головною редакторкою британського видання під час нацистських повітряних нальотів). Тому що, як зазначила сама Візерс, бути пасивним — означає погоджуватися на статус-кво, — написав Фарнеті в листі редактора. — Менш як два тижні тому ми збиралися надрукувати видання, яке планували впродовж певного часу і до якого також увійшов L'Uomo Vogue. Але говорити про щось ще — поки люди вмирають, лікарі й медсестри ризикують своїм життям, а світ назавжди змінюється — це не ДНК Vogue Italia. Відповідно ми відклали наш проєкт і почали з нуля".

У створенні журналу під час глобальної пандемії взяли участь такі дизайнери, як креативна директорка Dior Марія Грація К’юрі, Міучча Прада, креативний директор Valentino П’єрпаоло Піччолі, креативний директор Gucci Алессандро Мікеле, Донателла Версаче, Майкл Корс, Стелла Маккартні, креативний директор №21 Алессандро Дель Аква і Джеремі Скотт — вони створили спеціальні ескізи й ілюстрації. Крім того, Мікеле й Піччолі обговорили з Vogue Italia, як можна впоратися з творчим процесом, працюючи вдома.

Популярне на VOGUE