Після успіху вересневого випуску, присвяченого надії, світ Vogue знову об’єднується заради висвітлення теми творчості та креативності. Розповідаємо про глобальний проєкт, який знайомить з найдивовижнішими творчими особистостями сучасності.
Немає сумнівів у тому, що 2020 рік був одним із найскладніших за останній час, та разом з тим він спонукав до бурхливого розквіту творчості. Зокрема в індустрії моди дизайнери об’єднувалися задля створення масок і засобів індивідуального захисту для лікарів та медсестер, а також упроваджували альтернативні способи виробництва та презентацій своїх колекцій, переосмисливши традиційний формат показів мод, незмінний понад століття, за допомогою цифрових технологій, кіно та Zoom. У розпал кризи виникло єднання, готовність переосмислити звичний перебіг подій. Хвиля пробудження поширилася далеко за межі моди, охоплюючи політику, науку, попкультуру.
Часи труднощів зазвичай поступаються місцем ренесансу, коли люди шукають свіжі рішення як нових, так і вже відомих завдань. У березневих випусках команди Vogue вирішили об’єднатися та дослідити процес відродження, використовуючи глобальні платформи, з метою вшанування майстрів, новаторів, мислителів, які вірять у світліше, справедливіше майбутнє для всіх.
"Цього року усі 27 глобальних видань Vogue присвячують березневі випуски креативності, — розповідає Анна Вінтур, головна редакторка американського Vogue, редакційна директорка міжнародних видань Vogue та світова консультантка з контенту Condé Nast. — Поза сумнівом у нас попереду світле майбутнє, і команда Vogue вирішила засвідчити це, зосередившись на глобальному творчому поступі. Ці чудові фото, радісні й неупереджені, пропонують власний погляд на світ моди сьогодні, і він надихає".
27 глобальних випусків Vogue, що вийдуть друком 21 мовою впродовж лютого й березня, висвітлюють діяльність найцікавіших талантів нашого часу. Кожен випуск, у якому представлені портфоліо найяскравіших молодих зірок моди, музики, мистецтва й кіно з різних країн, а також блискучі редакційні статті та надзвичайні модні колекції — це свято, яке надихає поглянути на життя по-новому.
"Мода була і є однією з найпривабливіших територій для творчої самореалізації", — стверджує Еммануель Альт з Vogue Париж, випуски якого оспівують креативність видатних майстрів упродовж десятиліть, від П’єра Кардена до Крістофера Джона Роджерса. Емануеле Фарнеті та його команда з Vogue Італія прагнуть "нагадати всім, що творчі ідеї та краса справді можуть звернути гори". "Для Vogue Тайвань творчість — це прагнення завжди йти на крок попереду та уявляти те, що досі не спадало на думку людству", — каже Леслі Сан. "Розвивати креативність треба кожному, хто хоче досягти успіху. У наш час її доводиться виявляти в манері вдягатися, у соціумі, роботі, стосунках, — коментує Пилип Власов, головний редактор Vogue UA. — Березневий номер Vogue UA демонструє приклади креативності, що надихають, і пропонує способи розвинути власні творчі здібності". Едвард Еннінфул із британського Vogue підсумовує: "Від дизайнера, який знаходить нові способи співпраці, талановитого фотографа з надзвичайною передісторією та куратора, що наробив галасу, до неймовірних результатів у мистецтві, музиці, кіно, технологіях і сфері краси — це проєкт-багатоголосся, сповнений надій".
Фото моделей, зроблені за допомогою 3D-камер, креативні обкладинки, фантастичні знімки та глибокі есеї, що спонукають до роздумів, — завдяки цим унікальним складникам березневі випуски стануть колекційними, а тема, що їх об’єднує, додатково висвітлюватиметься у цифрових джерелах і соціальних мережах.
#VogueGlobalCreativity